G: Ikimuistoisin hetki miehesi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:
Sulla taitaa olla miestäsi ikävä =)
Niin on vaikka nähtiin päivällä, tulee onneksi illalla :) :) Pian lähtee reissuun reilu viikoksi ja se on jo nyt mielessä miten kova ikävä tulee :'( .. Mut toisaalta pieni ero tekee hyvää :p :heart: :snotty:
 
Poikamme syntymä oli se kaikkein liikuttavin (tyttö tuli kiireellisellä sektiolla, niin siinä mies ei ollut mukana), myös todella ihania hetkiä on koettu ulkomailla. Kosinta Tunisiassa sekä häämme oli myös todella upeita hetkiä :heart:
 
Kun mies hakkasi ensin tylsällä, katkenneella kirveellä märkiä puita nuotioon kovassa tuulessa ja sateessa ja tuli syödyksi triljoonan hyttysen toimesta, koska minä halusin toisenlaisen juhannuksen. :LOL: :heart:
 
hh
Hmm... taitaa voiton viedä meidän hetkistä yks pakkasyö talvella kun silloin mies tuli hakemaan minua iltavuorosta kotiin, ajoikin meidän ensitreffi paikkaan lammen rantaan. Kahlattiin lumessa siihen ihan jään ääreen jossa minä vieläkin olin ihan että "täh?". Mies polvistui ja kosi :) Kertoi miettineensä paikkaa joka olisi ikimuistoinen. Ja sehän olisi meidän ensitreffipaikkamme... Kosinnan muutenkin teki erittäin yllättäväksi se että olimme aiemmin ajautuneet pahaan riitaan ja oli mielessä jo että tahdon erota. Onneksi sitten kävi näin :)
 
No tietenkin se, kun oltiin "peuhattu" yhdessä joku pari kk ja hän oli koko sen ajan hokenut, että me vaan pidetään keskenämme hauskaa toisistamme, että ei sen vakavampaa sitten, niin yksi yö kun oltiin sängyssä nukkumaan menossa, hän kysyi minulta "Ollaanko me nyt yhdessä?..". Yllätyin todellakin, en olisi uskonut kuulevani tuollaista hänen suustaan :D !!
No, nyt on kolme ja puoli vuotta takana.

Ja sekin oli, että hän myöskin ensimmäisenä sanoi mulle :
"Mä taidan rakastaa sua.".
 
ev
se kun oltiin eka treffeillä leffassa. kaadoin ison kulhollisen poppareita vahingossa miehen syliin. nolotti niin pirusti. mutta vaikutuksen omaperäisyydellään teki mies joka ei alkanut siivoilla poppareita pois (niinkuin normaalisti ihmiset alkaisi) vaan otti minut kainaloon ja syöriin popparit sen päältä. :)

ikimuistoisia hetkiä on toki myös lasten syntymät.

se kuinka mieheni piti minusta huolta kun olin psykoottisessa tmv tilassa, masentunut ja itsetuhoinen.

onhan noita vaikka kuinka... voisin tehdä vaikka kuinka pitkän listan <3
 
hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
se kun oltiin eka treffeillä leffassa. kaadoin ison kulhollisen poppareita vahingossa miehen syliin. nolotti niin pirusti. mutta vaikutuksen omaperäisyydellään teki mies joka ei alkanut siivoilla poppareita pois (niinkuin normaalisti ihmiset alkaisi) vaan otti minut kainaloon ja syöriin popparit sen päältä. :)

ikimuistoisia hetkiä on toki myös lasten syntymät.

se kuinka mieheni piti minusta huolta kun olin psykoottisessa tmv tilassa, masentunut ja itsetuhoinen.

onhan noita vaikka kuinka... voisin tehdä vaikka kuinka pitkän listan <3
hmm.toi poppari-juttu on ihan niinku yhest leffasta....
 

Yhteistyössä