G: Jos täällä saisi jonain päivänä kirjoittaa vain omalla, oikealla nimellään..

luultavasti kirjoittelisin, kyllä mut nytkin olis aika helppo tunnistaa sellaisen joka viitsis vähän nähdä vaivaa:xmas:
ja jutut olis aikalailla samanlaisia, vähän ehkä joutuis miettimään enemmän, mut ei paljoakaan eroa kyllä jutuissa olis.
 
Ai koko nimellä? Voisin kirjoitella, mutta en haluaisi yhdistyä mitenkään tähän nykyiseen nimierkkiini. Eli en ottaisi ehkä ihan samoihin asioihin samalla tavalla kantaa, ettei tutut tajua, että "ei hitto, tuo on kirjoitellut täällä viime vuosina tuhansiatuhansia viestejä, eikö sillä ole parempaa tekemistä". :snotty:
 
JONSERED Karhunkantaja
Jäin oikein pohtimaan tätä...

Jos ihmisellä on tavallinen tusinanimi ja asuu isommassa kaupungissa, ei kait se niin kamalaa olisi. Mutta jos satutkin olemaan ihminen, jonka nimisiä on vain yksi ja asut jossain pienellä paikkakunnalla, samaan lopputulokseen pääsee, jos kiipeää esim. kirkon torniin huutelemaan kommenttejaan.

Eli lapsia saattaisi hetken nolottaa.;)

Toisaalta, minä kyllä olen aina ja kaikkialla suuna, päänä, jos koen, että asia minua kiinnostaa.
 
Mulla on juurikin se että mut tunnistaisi aivan varmasti pelkästä nimestä, etunimi ei ole kovinkaan yleinen ja samalla sukunimellä on meitä peräti kaksi suomessa... En siis usko että kirjoittaisin silloin täällä. Mulla on ihmisiä joiden en haluaisi tietävän elämästäni mitään.
 

Yhteistyössä