G: Käyttäisitkö pojalla näitä rattaita?

En ostais mitään noista pojalle.

Mutta jos ne olis jo valmiina niin varmaan käyttäisin riippumatta väristä.

Ostin meidän lapsille matkarattaat jotka on poikaväriä =siniset, ja niitä käyttää vuorotellen tyttö sekä poika. Täytyy vaan sitten tytölle pukea jotain tyttömäistä päälle kun hänen kanssa matkailee turkooseilla matkiksilla.
 
yx
mun pojalla oli vauvana viininpunainen yhdistelmävaunu..... mitä sillä värillä on väliä?? mun pojan lempiväri on punainen, tänään oli päällä punaiset housut ja sinipunanen paita.... ja ikää 6v
 
Kaikkia voisin käyttää! Ostettiin itse Emmaljungan yhdistelmät väriltään Jungle Pink, vaikka tiedettiin että poikaa odotellaan. Nyt toinen poika tulossa ja meinaan samoilla vaunuilla lykätä tämänkin menemään. Vanhemmista ihmisistä yhden kommentti oli huvittava: "Ajattele jos sää 5 poikaa lykäät noilla vaunuilla!". Niin, no minäpä ajattelen.. :headwall: henk koht olen sitä mieltä, että vaunut ostetaan työntäjää eikä lasta ajatellen :) nyt ostettiin isommalle perinteiset avorattaat, Brion Ponyt väriltään musta/oranssi ja ovat komeet ku mitkä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Kaikkia voisin käyttää! Ostettiin itse Emmaljungan yhdistelmät väriltään Jungle Pink, vaikka tiedettiin että poikaa odotellaan. Nyt toinen poika tulossa ja meinaan samoilla vaunuilla lykätä tämänkin menemään. Vanhemmista ihmisistä yhden kommentti oli huvittava: "Ajattele jos sää 5 poikaa lykäät noilla vaunuilla!". Niin, no minäpä ajattelen.. :headwall: henk koht olen sitä mieltä, että vaunut ostetaan työntäjää eikä lasta ajatellen :) nyt ostettiin isommalle perinteiset avorattaat, Brion Ponyt väriltään musta/oranssi ja ovat komeet ku mitkä!
Mua harmittaa kun kuuntelin vaunuja ostaessa myyjää enkä itseäni. Menin ostamaan pinkkejä/punaisia vaunuja ITSEÄNI ajatellen. Mutta myyjä sai mut aivopestyä sinisiin huoh... Että sitä pystyi olemaan niin heikko silloin, oli vaan päässä ajatus että pitää saada hankinta alta pois ja nopeasti :D
 

Yhteistyössä