G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Heti alkoi miettiä vanhoja (hyviä) aikoja, ensisilmäyksiä ja aah, sitä vastarakastuneena oloa... Ja huomasin että herranen aika, siitähän on jo pian 15 vuotta!!! Ollaan vm.-79 ja -75, joten nuorina mekin alettiin. Ny on kolme lasta (-03,-06,-08) ja sata kiloa kertynyt meidän rakkauden ympäri:whistle:... Taidanpa siirtyä tuohon soffalle oma möhö-maha-muruseni viekkuun...
 
Olen vuosimallia -73 ja yhdessä on oltu kohta vajaa 7 vuotta, rv tällä hetkellä 17. Sitä ennen joitakin suhteita muttei mitään tähän onneen verrattavaa, ei voi edes samana päivänä puhua niistä edellisistä. Oikean ihmisen löytäminen on ollut elämäni suurin asia ja nyt tuntuu että lapsen saaminen on vain bonus tähän kaikkeen onneen.
 
Meillä yhdessäoloa vuodesta 1995, eli 16v. Molemmat ollaan vm 76 - joten tässä ollaan kohta puolet elämästä vietetty saman ihmisen kanssa. Lapsia on kolme, kaks koulukasta ja yksi taapero. Vihillä on käyty jotain 7 vuotta sitten.
 
Ollaan oltu yhdessä 3 vuotta, sitä ennen molemmilla lähes 10 vuoden suhteet takana. Itselläni 9 vuotta, kunnes tajusin, ettei se mies halua naimisiin tai lapsia. Olin silloin 29, ja ajattelin, että piru vie, jos nyt lähden, niin tähän mun elämä loppui, mutta ei se ihan niin mennytkään.

Uusi mieheni on vuoden itseäni vanhempi ja nyt meillä on ihana pieni 5 kk vanha pirpana. Kihloihin mentiin ennen kuin lasta alettiin tehdä ja häät ensi vuoden puolella, kun tyttö on reilun vuoden. Joskus se menee näinkin, eli toisella kertaa :)
 

Yhteistyössä