G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

[QUOTE="vieras";22785161]ööö what?! luuletko tosissas et laihdut ko dieetillä??
Et taida paljon tietää elämäntapamuutoksista (ja laihtumisesta)[/QUOTE]

Olen pikadieetin tehnyt ennenkin! Minulla ei sinansa ylipainoa - tosin - normaali painoinen olen. Mutta tahdon takaisin kokoa 10 farkkuihini...Ja saanut olen 10 kiloa pois 3 kuukaudessa Special K dieetilla...toimii siis!
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on tänään ja huomenna töitä joten krapulamässäily oloa ei ole huomenna tulossa :saint: Viime keväänä laihdutin kymmenen kiloa ja nyt niistä puolet on tullut takaisin, että alkutavoite on se 5kg pois ja sitten toukokuuhun mennessä myös toinen 5kg =)
 
"Hopping"
Mä ajattelin koettaa tänä vuonna sitä Go Fat Go -haastetta ("Juttadieetti" siis). Jos saisi nuo viimeiset löysät pois kun paino on jämähtänyt lukuun, joka ei ollut tavoitteena. ;) Se alkaa 10.1.
 
määki
No mulla oli aika ylläri, en ole pariin kuukauteen käynyt puntarilla ja nyt kovan mässäilyn jälkeenkin oli paino tippunut 5 kg.
Vaikkei mulla isommin kiloja ole, nyt painan 57 kg.

Mutta olisin tuon 5 tiputtanut mutta se olikin tippunut iteksiin.
Huomasin kyllä että vähän housujen vyötärö on väljä mutta ihan kiva yllätys oli!!

Tsemppiä laihiksiin.
Parhaiten näköjään onnistuu näin vahingossa.
Syksyllä yritin tiputtaa sitä viittä kiloa, onnistumatta.
Luovutin ja sitten kävikin näin!

=)
 
"Pusse"
Varsinainen painonpudotus alkaa vasta helmikuun lopulla, pitää ensin jakaantua :)
Tosin tän viikon oon vetänyt suklaata siihen malliin että siihen on pistettävä stoppi heti maanantaina :D
 
"Anne"
[QUOTE="Riksu";22785499]Häh? Muroissahan on energiaa yhtä paljon kuin irtokarkeissa![/QUOTE]

Popkorneissakin on yhtä paljon, mutta olen silti kuullut popcorndietistä. Määrä suhteessa painoon on todellakin eri.


Ei ala laihis huomenna eikä ylihuomenna.
Otin varaslähdön ja aloitin kuukausi sitten, pudotettu 4kiloa, jos sitä 3kg vielä. En ole lopullisesta tavoitteesta ihan varma, kun en liian laihaksi halua.
 
BJ
Mä alotan maanantaina. Ja ihan elämäntapamuutoksen. Mulla ei varsinaisesti ole ylipainoa, muutama liikakilo vain jäänyt vauvan syntymän jälkeen (ei tuo kyllä ole kuin 3kk vasta). Haluaisin vain vähän tehdä ruokaremonttia ja alkaa taas liikkumaan kun vietin loppuraskauden lähes invaliidina! Odotan innolla! :) Mutta hemmottelen silti itseni pilalle nyt viikonloppuna! :p
 

Yhteistyössä