G: Kuinka moni käy YKSIN wc:ssä tai suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä viikonloppuisin käyn yksin suihkussa ainakin kerran. Yleensä kuitenkin lapset tulee mukaan. Enhän mä pääsisi aamuisin ikinä suihkuun, jollen ottaisi lapsia mukaan, niin jotenkin siihen on vaan totuttu. Ja yksin käyn vessassa sillon kun mies on kotona tai jos muuten on rauhallinen hetki esim jos lapset syömässä. Ja tietty heidän nukkuessa. Mutta pääosin en jätä valvomatta, kun ovat senverran villejä ihan normaalitouhuissaankin =)
 
vieras
Minä käyn AINA yksin. lapset 1,5v ja 2,5v odottavat silläaikaa, johtuisiko siitä että ihan kiltisti koska ei ole tapana vahtia ihan joka sekuntti muutenkaan heidän puuhiaan.. Suihkussa käyn kun mies on kotona illalla. Vaikken silloinkaan ole yli viittä minuuttia. Meidän kotimme on turvallinen, ylivilkkaan lapsen mukaan suunniteltu jokaista esinettä myöten, ei ole mitään pelkoa vessakäyntien aikana :)
 
Vessassa käyn kyllä aina yksin, ellei sitten joskus ole tyttö potalla samaan aikaan. Suihkussa käyn yksin aina halutessani, mutta minua ei kyllä suihku/saunaseura haittaa tippaakaan, olipa se sitten jälkikasvua taikka mies selänpesijänä.... =)
 
emmalie
Käyn miten milloinkin. Jos mies on kotona silloin menen aina yksin, mutta kun ollaan lasten kanssa keskenään otan joko vauvan mukaan tai jätän oven auki. Suihkussa käyn yleensä vauvan ekojen päikkäreitten aikaan. Välillä taas käyn suihkussa illalla lasten kanssa, jolloin otan sinne yhden kerrallaan pestäväksi ja mies on ottamassa vastaan ja kuivaamassa suihkusta tulijoita.
 

Yhteistyössä