G: Kuinka monta kertaa olet soittanut hätänumeroon?

Jos muistan oikein niin 6 kertaa olen itse soittanu, joko 112 tai sitten ennenvanhaan poliisille 10022. Viimeksi tänään, kun rautatieaseman edessäolevalle sporapysäkille oli joku sammunu. Muuten: Exä ku rupes väkivaltaiseksi (kolme kertaa soitin poliisille, muutoin exän äidille :LOL: ) Kerran toiselle exälle joka napsi jotain lääkettä jonka oli saanu joltain tuntemattomalta kaisaniemen puistossa, idiootti :kieh: Ja kerran ku omat kotibileet lähti vähän käsistä. Tuntuu siltä, että joku unohtu muttamutta tuossa noi jotka muistan.
 
vieras
En muista, mutta onhan sitä tässä vuosien varrella tullut useampikin kerta soitettua. Maassa makaavia humalaisia, jotka eivät reagoineet ravisteluun tai vaikuttivat muuten avun tarpeessa olevilta, lumihangessa lojuva humalainen, tiellä makaava päänsä loukannut ihminen, tappelu kadulla, avunhuutoja ulkoa... semmoisia.
 
Varmaan lähemmäksi 100 kertaa. Tai ylikin. Johtunee töiden puolesta ja vapaaehtoistöiden puolesta mitä ennen tein. Mutta jos noita työjuttuja ei lasketa niin oisinko ehkä 10 (?) kertaa ja valtaosa noista on ollut kun olen nähnyt minulle täysin tuntemattomia ihmisiä umpihumalassa menevän auton rattiin.
 
kuikki
Ehkä kymmenisen kertaa

Isälle, omalle lapselle (lakkasi hengittämästä), maahan tuupertuneelle, tulipalon alkuun, hirvikolariin, yleisissä tiloissa paha joku vatsajuttu..tuossa muutamia..
 
Eiku nyt muistan, kaks kertaa oon soittanu ku alakerran naapurit edellisessä asuinpaikassa ottivat yhteen... Ekalla kerralla luulin äänten tulevan yläkerrasta, poliisit ei sit ehtiny mitään tehdä, tokalla kerralla menin rappuun kuuntelemaan mistä ääni tulee ku poliisit edellisellä kerralla olivat niin neuvoneet, poliisit löys sit oikean osoitteen.

Pari viikkoa sen toisen kerran jälkeen ko kämpästä joku muutti pois, mietin aina liittykö mitenkään, eli lähtikö vain toinen vai molemmat. Tällä pariskunnalla pieni lapsi, teki pahaa kuunnella ku siellä tapeltiin ja välillä kuulu lapsen itkuakin.
 
Oisinko jonkun pari kertaa soitanut...
Viimeeks soitin isännelle kun tuntui ettei hengitä, mutta puhelun aikana sanoi ettei tarvitse ambulanssia... Eikä tarvinnut, säikäytti vaan ihan pirusti.

Ja sitten poliisille oon ainakin kerran soittanut kun jollain oli vähän liikaa vauhtia.
Myös tällä viikolla oli ihan hilkulla etten soittanut kun oli sellaiset kilpa-ajot käynnissä tuossa tiellä ettei tosikaan. Tosin tuostakin soitettiin, mutta mä en ollut asialla silloin...
 
metsänpeitto
Kerran kadulle sammuneesta vanhemmasta ihmisestä, kerran pahoinpitelystä tai sen yrityksestä, en tiedä kumpi se oli. Kaikkein oudointa oli, että annoin tarkan osoitteen niin poliisiauto meni kolme kertaa ohi, ennen kuin tulivat paikalle. Silloinkin ne huomasivat minut ilmeisesti vain siksi, että hätäkeskuksen kautta heille meni viesti, että siinä tien vieressä huitoo teille mustavaatteinen pitkähiuksinen tyttö, menkää siihen :D

Ja kerran yritin soittaa poliisille, kun joku yritti tulla mun asuntoon. Mutta kukaan ei koskaan vastannut sieltä yleisestä poliisinnumerosta :eek: Aikaa siitä on jo yli 10 vuotta muistaakseni.

Ja yhden kerran kävin eräässä liikkeessä pyytämässä, että soittavat poliisille, mulla ei ollut puhelinta ja kaupan pihalla pulsut juotti alle 10-vuotiaita poikia känniin väkevillä :headwall: :headwall:
 
jep
monta työn puolesta.
Omalle lapselle 3x ambulanssin, pari kertaa poliisit rattijuopumuksen takia, kerran peurakolarista jossa oltiin. Enpäs muista olisko ollu viel muuta.

Itselle tilattu kahdesti, toisella kerralla hirveät vatsakivut raskausaikana -> sappikivet ja toisella kerralla joku ventovieras kiskas tuopilla päähän pitseriassa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Ja yhden kerran kävin eräässä liikkeessä pyytämässä, että soittavat poliisille, mulla ei ollut puhelinta ja kaupan pihalla pulsut juotti alle 10-vuotiaita poikia känniin väkevillä :headwall: :headwall:
:eek: :eek: |O

Mun tuntemat spuget ovat sentään omanneet jotain suojeluvaistoa lapsia kohtaan vaikkei järki olisi aina leikannu...
 
muu
Monia monia kertoja, sekä yksityiselämässä että työni puolesta. Yksityishenkilönä mm. juopoista jotka sammunu kadulle x monta, kerran olin torilla ja pakettiauto pysähty pyörätelineen eteen ja mies sakki alko mättää fillareita siitä kyytiin jne. onhan noita. Työssäni on tullu soitettua sekä lanssia että poliisia kertaa mooooonta.
 

Yhteistyössä