G: Kuinka outoja olitte teininä? ;)

  • Viestiketjun aloittaja TilkkuTyttö
  • Ensimmäinen viesti
TilkkuTyttö
Tuli mieleen että kaikki on varmaan ryypänneet, harrastaneet seksiä, polttaneet tupakkaa ja ehkä jotain muutakin, joten nuo nyt ei ole mitenkään outoja teinitouhuja.

Mutta teinithän tykkää hörhöillä. Mikäs teidän tempaisuissa oli outoa?

:D
 
Mun outoa oli se, että kun muut pukeutui teinikuteisiin ja viimesen päälle muotivillityksiin :D niin mä pukeuduin aikuisen naisen vaatteisiin :whistle: :D . Mua vaan ärsytti ne "kaikilla on pakko olla Lewikset, reebokit, karvareunustoppis jne". |O . Oon aina halunnu erottua. Ja yksimpä sitä sit oltiin kun en sopinu joukkoon :whistle:
Noh, sitten välillä pukeuduin lähes kuin lutka :eek: :( . Aikuinen lutka :LOL:
 

Omituisin juttuni tais olla se kun pöllin sairaalassa ollessa huonetoverin putkisukat ja aamutakin itselleni ja lähin tippatelineen kanssa kävelemään kaupungin keskustaa kohti kun kaikki kaverit oli siellä viettämässä perjantai- iltaa. Ehdin mä puoleen väliin matkaa kun hoitajat sai mut kiinni. Äiti sai sen seurauksena kutsun hakea mut kotiin kun olin tarpeeksi terve :D

 
Mä OLIN outo. Joo, tuli ryypättyä ja poltettua kyllä, mut meijän pienen kaveri piirin juttuja ei kukaan muu tajunnu. Mäkin olen ollu teininä kalju, en kyllä omasta tahdostani.. :whistle:
Ylä-asteella en osannu meikata lainkaan ja vaatteet oli aivan jäätäviä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja TilkkuTyttö:
Tuli mieleen että kaikki on varmaan ryypänneet, harrastaneet seksiä, polttaneet tupakkaa ja ehkä jotain muutakin, joten nuo nyt ei ole mitenkään outoja teinitouhuja.
Mä olin varmaan siitä outo, että en harrastanut noita juttuja kuin vasta 19-vuotiaana. Tupakkaa tosin en ole kuin maistellut.
 
TilkkuTyttö
Meinasinkin sanoa itsestäni, että olin outo- koska en tehnyt oikeastaan mitään teinityypillistä (juonut, polttanut, sekstaillut), mutta kuitenkin onnistuin olemaan mm.hiphoppari ja osallistumaan aktiivisesti paikallisen Amnestyn toimintaan. Joten en siis ollut nössökään. SE se vasta oli outoa. Muiden mielestä.
 
hepuli
mä olin siitä outo et join,poltin ja harrastin parhaimmillaa seksiä 5 miehen kans samana iltana,mut eri aikaa!!mut mähän olin tosi kiltti noin muuten...ei kukaa musta uskois =)
 
Liftailin yksin ympäri suomea ( ikäviä juttuja kyllä tapahtui ja meinasi tapahtua joten en heti suosittelisi yksin pörräämistä ) ja olin karkuri. Mä elin jonkinlaisen punk kauden, mulla oli lemmikkeinä kana ja kukko .. Sitten musta tuli 15 vuotiaana korkokengissä ja kukkamekossa kävelevä puoli-aikuinen joka näytti kiltille ja oli tosi tuhma aina tilaisuuden tullen. Mua kiinnosti pysyä moitteettomana ja samalla liata käteni salaa yhteiskunnalta kaikissa jopa vaarallisissa sopissa. En kiroillut teininä tai puhunut pissa-kakka osaston juttuja ja uskoin myös jumalaan.
 
Kutistunut
Niin, ja aloitin polttamisen ja ryyppäämisen 11vuotiaana. Seksiä vasta 14vuotiaana poikaystäväni kanssa, yhdesä oltiin melki 8vuotta.

Koulu ei kiinnostanut, lintsailin, kokeiden arvosanat surkeita.
Varastelin kaupoista.
Ajelin mopolla osaamatta kunnolla jarruttaa :D
 
Mää olin aika kiltti, poltin tupakkaa, joinkin joskus sillon tällön. Mutta aika paljon viihdyin kotona äitin ja isän kanssa ja aika useesti hoidin tuttavien pieniä lapsia. Pahin vaihe tais alkaa vasta sitten kun muutin kotoa pois 18-vuotiaana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mä ajelin pääni kaljuksi :D
Mul oli vaan vajaa puol päätä kaljuna, siis toisen korvan päältä ja sillee.. Loput karvat oli kirkkaan punaiset :D
Mulla oli ensin altakalju, mutta lähtihän ne loputkin hiukset sitten =)
Mä en hiuksiini koskenut, mutta ripset leikkasin pois :whistle:
 

Yhteistyössä