G:kuinka usein itse käyt pesulla ja vaihdat vaatteet?

,.,.
pesulla kerran päivässä(paitsi jos kovasti hikoilee,niin silloin kahdesti),alusvaatteet vaihadan silloin myös.Päälysvatteet kun ovat liakiset,usein jtn 3-4pv välein,jos normaalissa kotikäytössä.
 
kuivaihoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Joka päivä käyn saunassa ja vaihdan vaatteet. Tosi harvoin on päiviä, että olen niin väsynyt etten saunaan jaksa mennä...
Etkö ihan kuivu jo korpuksi kun joka päivä saunassakin. Itse suihkussa joka toinen päivä, vaatteet vaihdan jos likaiset
 
Mä käyn joka toinen - joka kolmas päivä suihkussa, muuten iho on niin kuiva, ettei siihen riitä mikään rasva. Vaihdan alusvaatteet joka päivä, mut samaa pitkä hihaista paitaa saatn käyttää pari päivää, jos ei ole likainen.
 
mää
Joka päivä kerran käyn suihkussa, hiukset pesen jokatoinen päivä. Kesähelteillä, urheilun jälkeen tms tulee käytyä useamminkin. Ja alkkarit tietenkin vaihdan samalla.
 
vieras
Vähintään kerran päivässä, joskus (varsinkin kesällä ) kahdestikin. Alusvaateet 1-2krt ja muuta päivittäin. Työpäiävn jälkeen vaihdan aina suihkun jälkeen puhtaat vaatteet, mutta nyt olen vielä lasten kanssa kotona..
 
vieras
Joka päivä meillä pesydytään, muttei sentään suihkussa käydä joka päivä, ainoastaan mies. Mulla ei iho kestäs päivittäistä suihkua, saati kahta kertaa, täytyy kyllä olla rasvaen iho, että sen kestää, ja että yleensäkään on siihen tarvetta.
 
Aamuin illoin suihkussa, joka toinen ilta saunassa. Joudun kyllä rasvaamaan reippaasti aina suihkun jälkeen, mutta menee niin rutiinilla ettei ees huomaa. Alusvaatteet vaihtoon tietty päivittäin, yleensä myös muut vaatteet. Pitkät housut saattaa mennä pari päivää samat. Jälkikasvullekin opettanut että joka päivä peseydytään ja vaatteet vaihdetaan puhtaisiin. Hänen kaveripiirissään kuulema on muutama, joiden kotona peseydytään vain kerran viikossa saunapäivänä... (?) Meidän 12- vuotias kyllä haisee jo parin päivän jälkeen.. :)
 

Yhteistyössä