G: Kuka on Suomen seuraava huippumalli? Meri, Matleena vai Polina?

  • Viestiketjun aloittaja "äiti79"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meri,vaikka mua häiritseekin se että sen toinen silmä on pienempi.

Polina on yksi iso asennevamma ja Matleenassa en näe kansainvälistä potentiaalia, laihduttamalla pärjää suomen lavoilla ja mainoskuvissa,mutta huippumalliksi en usko potentiaalia olevan.
 
"a.p"
[QUOTE="vieras";27549521]Meri,vaikka mua häiritseekin se että sen toinen silmä on pienempi.

Polina on yksi iso asennevamma ja Matleenassa en näe kansainvälistä potentiaalia, laihduttamalla pärjää suomen lavoilla ja mainoskuvissa,mutta huippumalliksi en usko potentiaalia olevan.[/QUOTE]

Meri mun mielestä myös loistava ehdokas! Ja samaa mieltä olen kanssasi Polinasta :( En missään nimessä toivo että Polina voittaisi.
 
Mä luulen, että Polinalla jo juuri sellainen draivi ja asenne, jota tossa duunissa tarvitaan. Lisäksi hän on tosi kaunis l. Polina voittaa. Meri on minusta kaikista kaunein, mutta ei voine voittaa, koska on jo sen verran vanhempi. Matleena jää valitettavasti näiden kahden varjoon ihan täysin.
 
"vieras"
Matleenan soisin voittavan, mutta uskon että Polina voittaa. Matleena on niin häikäisevä ja kaikkein kaunein ja onnistuu kuvassa kuin kuvassa. Meri on liian karu tm kuvissa. Polina taas vähän yksioikoinen, ehkä sitä cosmopolitan kamaa, mutta ei erityinen.
 
"vieras"
Matleena! Kaikista parhaita kuvia hänellä, ja on muutenkin asenne ja terveys kohdallaan :) Muutenkin Matleenassa vain on sitä jotain. Polina on kyllä kova vastus, tulee varmasti menestymään voitti huippiksen tai ei.
 
Toivon että Meri voittaa, se on ainut jolla on jotain saumaa ulkomaillakin. Nuo kaksi muuta näyttää Anttilan kuvastoon kuuluvilta eli ei miltään huippumalleilta. Ja Polina on niin ällö ja itserakas että en halua että se voittaa mitään. Lisäksi tuo Polina tuskin tuosta enää mihinkään kehittyy vaan tahkoaa samanlaisia Anttilan mainos kuvia tästä eteenpäinkin, noilla muilla on kehitys mahdollisuuksia.
 
Toivottavasti Matleena voittaa.

Polina vaikuttaa olevan itteään erittäin täynnä ja jotenkin inhottava luonne hänellä, ainaki sen perusteella mitä ohjelmaa on kattonu. Kaunis on toki, mutta ei se pelasta jos luonne on vastenmielinen.
 

Yhteistyössä