G: kummista pidät enemmän, pienistä vai suurista rinnoista? Miksi?

  • Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti
Itsellä kokemusta B ja nyt E kupin rinnoista ja edelleen 75 on ympärys...PIENET ehdottomasti!!!! Näitten kanssa ei jaksa antaisin vaikka mitä jos nää rukkaset sais jollekin annettua tai putoisivat pois... :headwall: :kieh: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No mulla on ISOT ja kiitos vaihtaisin ne kyllä pienempiin. Sellasiin nätteihin, jotka vois pistää söpöihin (ja halpoihin) Lindex rintsikoihin ja joskus jopa pitää toppia ilman liivejä.
Peesailen :wave: Vähän on kallista ostaa aina kunnon liivejä kalliista putiikeista :|
 
vieras
Juuri noin kuin Keittiönoita kirjoitti. Muuten olen kokoa 40, mutta rintojen puolesta olisi mittataulukot sen kannalla, että yläosan pitäisi olla koko 46-48 :eek:
Ei kiva ! Kun rinnat mahtuu, on vaate muuten kuin säkki.
 
Anteeksi seksistinen näkemykseni, mutta naisilla meikäläisen mäku on pienemmissä rinnoissa. Ne ovat vaan niiiiiiiiiiiiin kiihottavat! Isoja vastaankaan mitään sen kummempaa ei ole, se nyt vaan on makuasia (sanoi Musti kun muniaan nuoli)..
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiTre:
Anteeksi seksistinen näkemykseni, mutta naisilla meikäläisen mäku on pienemmissä rinnoissa. Ne ovat vaan niiiiiiiiiiiiin kiihottavat! Isoja vastaankaan mitään sen kummempaa ei ole, se nyt vaan on makuasia (sanoi Musti kun muniaan nuoli)..
Niin...nimimerkistä voisi päätellä, että henkilökohtaisen käyttökokemuksen puuttuessa sun on tyydyttävä kommentoimeen ulkonäköä.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja AnttiTre:
Anteeksi seksistinen näkemykseni, mutta naisilla meikäläisen mäku on pienemmissä rinnoissa. Ne ovat vaan niiiiiiiiiiiiin kiihottavat! Isoja vastaankaan mitään sen kummempaa ei ole, se nyt vaan on makuasia (sanoi Musti kun muniaan nuoli)..
Niin...nimimerkistä voisi päätellä, että henkilökohtaisen käyttökokemuksen puuttuessa sun on tyydyttävä kommentoimeen ulkonäköä.
vai tekeekö antti niinkun musti :eek: :LOL:
 
pienistä
Ennen haaveilin isommista, mutta nyt olen tyytyväinen pieniin. Varsinkin kun olen pieni ja siro muutenkin. Kaikki topit ym. on hyvännäköisiä, isorintainen näyttää helposti halvalta tai lihavalta. On kivaa juosta, rinnat ei tiellä eikä hikoa... Miesten huomiota saan jo nyt vähän liikaakin, että isorintaisena en haluis olla.
 
povipommi! varo!:D
Ei hekkari..mullla on nii pienet tissit ettei niistä saa kiinni elle oikee kovasti yritä:D ne ei kyl varmasti tuu koskaa roikkuun:!! oon nyt 17 v...ja lauta nyt tod.näköisesti lauta forever...what can u do.jos syön rasvast ruokaa se kerääntyy vaan ja ainoastaan masuun ja jalkoihi:'D eli ei paljo hydytä muu ku silikonirintA:D mut kai niitäki löytyy joille ei oo ulkomuoto nii vitun tärkee!
 

Yhteistyössä