G: kun lelu menee rikki teetkö reklamaation?

..
Ostettiin lapselle joululahjaksi semmonen maatilajuttu, liikkuvia osia ja ääniä. Meni rikki heti ekana iltana. Valitin ostopaikkaan ja sain uuden tilalle. Jos jo ½ vuotta vanha lelu menee rikki, en valita..
 
Riippuu miten nopeasti ja mistä ja miksi.

En pistänyt lopulta Briolle palautetta kun junaradan silta hajosi - oli sen verran vanha lelu :D Mutta jotain muuta olen reklamoinut, mm Legoa mutta tässä tapauksessa oli valmiiksi viallinen kyseessä.

Meillä ei oikein noi lelut hajoa, että voisi tehdä reklamaatioita.
 
vieras
Enpä muista leluista reklamaatiota tehneeni. Jos siinä on selkeä virhe, minkä takia hajoaa tai ei kestä normaalia käyttöä, niin voin tehdäkin. On meillä leluja hajonnutkin, mutta niissä tapauksissa syytän kyllä lähinnä käyttäjää.
Ai, olenhan tehnytkin yhden reklamaation, kyseessä oli lasten uimapatja, missä oli valmiiksi reikä. Ihmettelin, kun en saanut sitä täyteen. Sain uuden ehjän sekä yhden pikkujutun sen lisäksi.
 
Yleensä jos lelu menee rikki, niin siinä sitten menee. Itse kun ei olla oltu niin tarkkoja laadusta, tai sitten jos antaa liian pienelle lelun, joka ei osaa käsitellä kunnolla, on oma vikamme. Olen tehnyt Brion hakasta ja taaperokärrystä reklamaatiota. Hakkassa ei pysynyt tapit kiinni ja halkeilivat heti, ja kärrystä irtosi rengas- ja jarruosa koko ajan, heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Saatiin sitten uudet osat postissa, ja lelutkin toimivat sen jälkeen niinkuin toivoinkin niiden toimivan.
 

Yhteistyössä