**** G: lasten nimet ja äidin koulutusaste ***********

  • Viestiketjun aloittaja tutkija
  • Ensimmäinen viesti
Lisensiaatti
Eikö isällä ole mitään sananvaltaa lapsen nimeen? :eek: Meillä on päätetty yhdessä nimet, samoin muissakin tietämissäni perheissä. Kai tähän jokin hyvä perustelu on että ainoastaan äidin koulutustaustalla olisi merkitystä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
AMK, lapset on Atte, Essi, Anni, Lauri, Leevi, Eelis ja Ella. Ja ihan todella tavis suomisukunimi, ja miehellä ja mulla tusinanimet :D
Ihania nimiä teidän lapsilla. Meille ei ehkä Leeviä tulis, mutta kaikki muut voisin ottaa ja yksi onkin. Harvoin näin samantapainen nimimaku kenenkään kanssa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
AMK, lapset on Atte, Essi, Anni, Lauri, Leevi, Eelis ja Ella. Ja ihan todella tavis suomisukunimi, ja miehellä ja mulla tusinanimet :D
Onko sulla oikeasti 7 lasta? :eek: En ois ikinä uskonut :D Mutta kauniit nimet sun lapsillas kyllä on.
Kiitos! Ja kyllä on minulla ihan oikeasti seitsemän lasta. :D Vaikka siitä tulikin kerran kamala vitsi, kun kysyttiin lasten nimiä ja laitoin listaan kanssa omani ja unohdin Laurin. :ashamed: Ja sitten tarkat palstalaiset huomasi sen ja kysyi, että eikös sulla ollut seitsemän noita lapsia! :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Kiitos! Ja kyllä on minulla ihan oikeasti seitsemän lasta. :D Vaikka siitä tulikin kerran kamala vitsi, kun kysyttiin lasten nimiä ja laitoin listaan kanssa omani ja unohdin Laurin. :ashamed: Ja sitten tarkat palstalaiset huomasi sen ja kysyi, että eikös sulla ollut seitsemän noita lapsia! :D :D
Minä muistan tuon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maisteri olen, lapset Aino sekä Aada. Pojallekin olisi ihana nimi tiedossa mutta ei kehtaa laittaa kolmatta A-nimeä :p
Tässä se ero varmaan sitten tulee esiin.

Mulla on hikiseen toisen asteen koulutus, ja lapset on
Sofia Anniina, Sonia Aurora ja Stella Amanda.
Ja jos neljäs on tyttö, on sille jo valmiina nimi samoilla alkukirjaimilla.
Jos poika, niin sitten täytyy istahtaa alas mietintämyssy päässä.
Ei minkäänlaista kehtaamisongelmaa :D
 

Yhteistyössä