G:Makuja joista et pidä?

Phoebe
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no mikähän mahtas olla semmonen ko oon niin kaikkiruokanen.... hmmm.... ume boshikin oli ihan jees... sanottaisko nyt vaikka jotta koparasoppaa en suostu ikinä syömään :x enkä myöskään hapatettua lihaa tai kalaa.

imelletty pottulaatikko on muuten kans semmonen joka on karmaseva kulinaristinen kokemus :x

mutta nattoa haluasin joskus maistella :D
Onkos natto se japanilaisten ällön näköinen herkku? :D en maistaisi sitä, mutta paljon muita heidän ruokiaan on tullu kokeiltua.
 
Soiku
Mä oon tosi kaikkiruokainen, mämmi menee, lipeäkala myös. Varsinkin toi jälkimmäinen on oikeasti tosi hyvää. Se vaan haisee pahalle :)

Mut mä en voi sietää lämmintä olutta enkä hunajaa. Jotkut hunajamarinoidut kanasuikaleet menee kyllä, mutta hunaja pelkällään. Yöks.
 
Kookos,
käynyt maku (sellainen mikä on käyneessä mehussa tai siiderissä tms.),
keitetyn kaalin maku
mintun ja salmiakin sekoitus (esim liitulakut)
liian makea (esim. cocktailkirsikat)
äitelä, imelä maku (esim. kirsikkamehu)
kitkeryys (kahvi, puolukka)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no mikähän mahtas olla semmonen ko oon niin kaikkiruokanen.... hmmm.... ume boshikin oli ihan jees... sanottaisko nyt vaikka jotta koparasoppaa en suostu ikinä syömään :x enkä myöskään hapatettua lihaa tai kalaa.

imelletty pottulaatikko on muuten kans semmonen joka on karmaseva kulinaristinen kokemus :x

mutta nattoa haluasin joskus maistella :D
Onkos natto se japanilaisten ällön näköinen herkku? :D en maistaisi sitä, mutta paljon muita heidän ruokiaan on tullu kokeiltua.
juu natto on niitä hapatettuja soijapapuja. semmosta venyvää limannäköstä juttua. mutta kuulemma ihan hyvää, se koostumus varmaan vaan monilla tökkää alakuunsa. mutta ei varmaan miulla koska tykkään esim. venyvästä juustostaki aivan järettömästi :D

juu tiiän, oon outo :LOL:

 

Yhteistyössä