G: Meikkipussisi,koska viimeksi olet inventoinut sitä,heittänyt vahat pois ja

Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mä en omista meikkipussia, laukussa aika puuteri ja huulikiilto varuiksi. Multa löytyy sellainen iso meikkihyllykkö/lipasto missä kaikille omat laatikot. Ihan perus laatikosto jostain huonekaluliikkeestä. Inventoin sitä just viikonloppuna ja sain heittää pussillisen meikkejä pois :'( Eilen ostin viimeksi ripsivärin ja meikkivoiteen. Saas nähdä onko toi Lorealin Telescopic minkäänlainen. Tiettäkö hei joku mihin katosi Maybellinen Lahs stylist? Oli mulle just passeli ja nyt ei löydy mistään. |O
Oliko se semmoinen vaaleanpunainen pullo,missä vihreä korkki? En edes ole huomanut,että se olisi kadonnut markkinoilta. Siinä muuten edullinen ja hyvä ripsari!
 
Edellinen puuteri sekä meikkivoide loppui viimevkolla, jolloin sitten myös ostin uudet, mullon vaan sen verran meikkejä joita käytänkin, roskiin menee vaan loppuun käytetyt. Meikkipussi löytyy (iänikuinen seppälän) mutta emmä sitä käytä, kun meikit on korissa peilikaapissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sari Margit:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariaa:
Mä en omista meikkipussia, laukussa aika puuteri ja huulikiilto varuiksi. Multa löytyy sellainen iso meikkihyllykkö/lipasto missä kaikille omat laatikot. Ihan perus laatikosto jostain huonekaluliikkeestä. Inventoin sitä just viikonloppuna ja sain heittää pussillisen meikkejä pois :'( Eilen ostin viimeksi ripsivärin ja meikkivoiteen. Saas nähdä onko toi Lorealin Telescopic minkäänlainen. Tiettäkö hei joku mihin katosi Maybellinen Lahs stylist? Oli mulle just passeli ja nyt ei löydy mistään. |O
Oliko se semmoinen vaaleanpunainen pullo,missä vihreä korkki? En edes ole huomanut,että se olisi kadonnut markkinoilta. Siinä muuten edullinen ja hyvä ripsari!
Tässä musta pullo ja harjana sellainen kampa missä ristiin rastiin harjakset. Ihan huippua ja ei löydy cittarista, prismasta ei mistään :/ Eikö siitä ole kun muutama hassu kuukausi kun sen ostin.
 

Yhteistyössä