G:Mikä koulutus/tutkinto sinulla on?

  • Viestiketjun aloittaja kmkm
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niimpä!;22560676:
Peesaan! :) Ois kiva tietää kyllä Mummeliisankin mielipide tuohon ketjuun, " 1 tai 2 lasta, säälittävää" vai miten se oli? ;)
Luin siitä vain pari ekaa viestiä ja oli silloin mielestäni niin selkeää provoa että en viitsinyt lähteä mukaan.
Minun mielestäni ei ole oikeaa lapsalukua, joka voitaisiin juntata jokaiselle vaan jokainen nainen, pariskunta ja perhe on omanlaisensa. Vapaaehtoinen lapsettomuus, 1 lapsi, 2 lasta, 12 lasta - ihan sama kunhan on sinut valintojensa kanssa.
:)
 
Viimeksi muokattu:
Non compos mentis
Kateellinen... mäkin haluaisin olla niin "epäaikuinen" :D Mä oon vasta 27, enkä millään kehtais mennä amk:hon "teinien" kanssa... :D
No jaa, ei se niin kamalaa ollut. Olin 26v kun aloitin AMK:ssa ja 28 kun päätin opintoni siellä. Joo, luokalla oli justiinsa 18 vuotta täyttäneitäkin, mutta en ollut kaikista vanhin. Ihan mukavaa oli. Meillä oli useita kursseja myös iltapuolen "aikuisopiskelijoiden" kanssa, joten yli viisikymppisiäkin näki luennoilla. Oli sinällään mukava kokemus, sillä sain kokea sellaisen mukavan kouluajan. Peruskoulu ei ollut kovin hauskaa, eikä lukiokaan, mutta AMK:ssa tuli solmittua kestäviä ystävyyssuhteita.
 
niimpä!
Luin siitä vain pari ekaa viestiä ja oli silloin mielestäni niin selkeää provoa että en viitsinyt lähteä mukaan.
Minun mielestäni ei ole oikeaa lapsalukua, joka voitaisiin juntata jokaiselle vaan jokainen nainen, pariskunta ja perhe on omanlaisensa. Vapaaehtoinen lapsettomuus, 2 lapsi, 2 lasta, 12 lasta - ihan sama kunhan on sinut valintojensa kanssa.
:)
Näin arvelinkin :)
 
"vieras"
Yo tietenkin aluksi. Sitten
-Teologian maisteri.
-Pedagogian ja viestintätieteiden kandidaatti. (Jälkimmäisestä graduvaihe menossa. Avioitu valmistuminen FM:ksi syksyllä 2011.)
- Lisäksi ammattikoulutusta ja kurssitusta eri aloilta. (Mm. radiotoimittamista, artesaanin opinnoista osa, sisustussuunnittelua Tanskassa Kunglige Akademissa, doulakurssitusta jne.)

Lapsia 8(9).
Hei Mummeliisa,
Det Kongelige Danske Kunstakademiessa minäkin olin vaihto-oppilaana 90-luvun alussa vuoden verran, oltiinkohan siis samassa paikassa :) (ja yhtä aikaa...)
 
[QUOTE="vieras";22619838]Hei Mummeliisa,
Det Kongelige Danske Kunstakademiessa minäkin olin vaihto-oppilaana 90-luvun alussa vuoden verran, oltiinkohan siis samassa paikassa :) (ja yhtä aikaa...)[/QUOTE]

Minä olin vuosina 93 - 94. Osan tein etänä.
Muutaman suomalaisen muistan ... joku niistä sinä?
Minut muistaa ehkä siitä, että oli useimmiten vauva mukana.
 
Olen ensin valmistunut mallipukineiden valmistajaksi ja seuraava onkin niin pitkä ja omituinen titteli, että sanon vain, että vate alan ammattilainen. Eli alan moniosaaja
Niin ja kolme lasta
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä