G:Mikä on merkkituote?

laatua
Alkuperäinen kirjoittaja vierahis:
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja laatua:
lotta&lassi
kidskids
tutta
napero
lassie
ciraf
h&m

Mun mielestä näistä ei ole yksikään merkkituote, ehkä tutta hieman, mutta ei paljoa.
merkki on merkki. asia erikseen on sit "hyvä" tai "arvostettu" tai "kallis" merkki.
juu, näistä tutta on ainut mitä en enää ikinä osta (koska "laatu" on niin surkeaa että sylettää.. ), muita voin harkita.. ja olen ostanutkin, varsinkin lassieta.n :)
 
No kaikissahan merkki on mutta itse ajattelen että
esim. elle, timberland, burberry, gant, esprit, lego, puma, nike ym... on merkki tuote
ei siis "marketti" vaatteet vaikka niissäkin nykyisin myydään myös merkkivaatteita. Mutta siis markettien omat merkit esim lotta ja lassi napero jne... eivät ole merkki vaatteita
Myöskaaään noita ketjujen h&m lindex ym... en pidä merkki vaatteina.

 
lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Amalia K:
Tutalla on ihania (retro) vauvanvaatteita. Arvostettu merkkikö..en tiedä...mutta haalistuvat supernopeasti.
juu, ne aidot tutta-tuotteet retrot on laadukkaita, ei kierrä saumat, värit edelleen 30vuoden jälkeen kirkkaat, saumat ei hajoa, eikä napit putoile. mutta nyky tutasta ei voi edes puhua samana päivänä.
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No kaikissahan merkki on mutta itse ajattelen että
esim. elle, timberland, burberry, gant, esprit, lego, puma, nike ym... on merkki tuote
ei siis "marketti" vaatteet vaikka niissäkin nykyisin myydään myös merkkivaatteita.
Myöskaaään noita ketjujen h&m lindex ym... en pidä merkki vaatteina.
Näin juuri. Tottakai kaikissa vaatteissa on joku merkki, mutta kyllä merkkituote on sitten asia erikseen, eikä kaikki vaatteet missä vaan joku merkki on, ole niitä merkkituotteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No kaikissahan merkki on mutta itse ajattelen että
esim. elle, timberland, burberry, gant, esprit, lego, puma, nike ym... on merkki tuote
ei siis "marketti" vaatteet vaikka niissäkin nykyisin myydään myös merkkivaatteita. Mutta siis markettien omat merkit esim lotta ja lassi napero jne... eivät ole merkki vaatteita
Myöskaaään noita ketjujen h&m lindex ym... en pidä merkki vaatteina.
Kutakuinkin samoilla linjoilla, mutta jättäisin Espritin pois Burberryn, Timberlandin yms rinnalta, ja rinnastaisin sen (sekä Benettonin, jota et tosin maininnutkaan) samaan kastiin H&M:n ja Lindexin kanssa (hinnoissa ei suurta eroa, laadultaan jopa H&M/Lindex-vaatteita huonompia).
 

Yhteistyössä