G: mikä on pettämistä ?

No itse mietin minkä itse hyväksyisin..
Its en ajattele edes pettämistä,koska loukkaantuisin jos saisin tietää kumppanini ajatelleen,että pettäisi minua.

Ollaan yhdessä keskusteltu näistä asioista ja tehty sen mukaan "pelisäännöt"
 
Saraldo
[QUOTE="Vieras";24344218]On pettämistä edes ajatella vierasta missään erityisessä mielessä.[/QUOTE]

Tästä mä olen eri mieltä. Aika moni varattu ihminen ihastuu jossain vaiheessa elämää johonkin toiseen ihmiseen kuin siihen puolisoon. Se on sitten eri asia, mitä sen asian eteen tekee vai jättääkö tekemättä.

Mä en tykkäisi hyvää, jos mun mieheni tanssisi jonkun toisen kanssa. Hän ei nimittäin koskaan tanssi, ei yksinään eikä mun kanssani. Joten ihmettelisin kyllä jos toisen kanssa haluaisi tanssia. Mutta en mä sitä silti pettämiseksi laskisi. Seksuaalinen, fyysinen kontakti eli suuteleminen, hiplailu, seksistä puhumattakaan... ne mä lasken pettämiseksi. En myöskään sulattaisi netti- tai puhelinseksiä. Yhden illan jutusta en välttämättä vielä pistäisi eropapereita vetämään, mutta jos hänellä olisi joku romanttinen suhde selkäni takana, niin siihen todennäköisesti loppuisi meidän liitto.
 
"dawn"
Jos ajatellaa ihan vaikka baaria. Jos mies juttelee, tanssii vieraan naisen kanssa se on ok. Pieni flirtti ei tapa. Mutta jos suudellaan, se on tietysti pettämistä. Myös puhelinnumeron vaihtaminen tai vaikka sähköpostiosoitteen antaminen on jo pettämistä. Tai mikään sopiminen että nähdään myöhemmin.
 
Saraldo
[QUOTE="dawn";24344341]Jos ajatellaa ihan vaikka baaria. Jos mies juttelee, tanssii vieraan naisen kanssa se on ok. Pieni flirtti ei tapa. Mutta jos suudellaan, se on tietysti pettämistä. Myös puhelinnumeron vaihtaminen tai vaikka sähköpostiosoitteen antaminen on jo pettämistä. Tai mikään sopiminen että nähdään myöhemmin.[/QUOTE]

Tämä unohtui mun listastani :). Varatun ihmisen ei ole mitään syytä jaella numeroaan tai sopia treffejä myöhemmäksi, ellei siis ole tarkoitus tehdä jotain, mistä puoliso ei tykkäisi. Miksi antaa numero, jos ei muka ole mitään suunnitelmia...
 
"Mä"
Minusta kaikki sellainen on pettämistä, jota ei voi kumppanilleen kertoa. Sitähän koko sana tarkoittaa: petetään toinen vaikkapa salailemalla, luottamus petetään..
mietin noin aikasemmin.. Mutta sitte törmäsin exääni baarissa.. En koe pettäneeni miestäni kun en sanonu törmänneeni siihe vaan en halunnu että sen pitäis yhtään ees miettiä että ollaan kohdattu. Ja luottamus tosiaan pelaa ja moit vaan exän kanssa vaihdettiin.
 

Yhteistyössä