G: Millaiset joulukalenterit teidän lapset saa? Saavatko itse valita?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
cars
meillä 5v ja 4v pojat halus jemmaan ihan tavalliset cars suklaa kalenteri jtn 2e makso mut nyt sit tuo 5v oi päiväkodissa kuullu kavereilta että ne saa lego kalenterit niin mietin et jos vielä sellaset sais. pikku 2v saa muumi suklaa kalenterin:)
 
"carelia"
Viime vuotiset 24taskuiset kestokalenterit käyttöön. Sisällöksi suklaata, tarroja, kiiltokuvia, LPS-juttuja yms. Ainakin viime vuonna likat tykkäsivät. Lisäksi saavat isovanhemmiltaan kuvakalenterit.
 
"Vieras"
Mä tein parina vuonna ite luukut ja totesin, että tulee paljon kalliimmaksi, kun ostaa esim. Lego-kalenteri. Vaikka ostais joka päivälle euron jutun, niin se tulee maksamaan jo 24€. Yksi lapsista halus Lego city kalenterin, toinen Hello Kitty kalenterin, kolmas Muumi kuvakalenterin ja yhdelle aion ostaa Playmobil kalenterin. Jokainen saa siis yhden kalenterin ja itse valita sen.
 
"milla"
Tyttö saa itse valita ja on jo neljänä vuonna peräkkäin valinnut äidin tekemän kaleterin. Laitan sinne suklaata, tarroja, koruja, magneetteja jne. Lisäksi meillä on joka joulu partiolaisten kalenteri.
 
16v
[QUOTE="vieras";24901532]Meillä isompi tyttö on halunnut jo monena jouluna ihan perinteisen suklaakalenterin, jonka myös saa. Pienempi sanoi haluavansa Haribon karkkikalenterin, jonka ostan. Mitään monen kympin kalenteria en edes suostuisi ostamaan.[/QUOTE]

Ei oikeesti kannata hankkia tota haribon kalenteria, se on tosi huono! karkit on kuivuneita ja tosi kovia+maistuu jotenki omituiselta... mulla oli se joskus pari vuotta sitten ku olin 14:D
 
Vanhempi poika saa Lego Starwarsin ja pikkuveljensä Cityn. Onhan ne hurjan kalliita mutta siinä mielessä ihan ok että niistä tulevat palikat menevät leikeissä mukana suunnilleen ikuisesti. Meillä rakennetaan paljon Legoilla.
 
5-vuotias saa suklaakalenterin. Ei ole edes pyytänyt muuta. Joka vuosi ollut myös perinteinen kuvakalenteri joka jaksaa myös lasta ilahduttaa.
Jos rahat antaa periksi niin teen lapselle itse krääsäkalenterin.
 
Lapsilla on jo monta vuotta ollu joulusukat joihin tulee yllätys joka päivä, joskus pelkkä paperipäällinen karkki, joskus sukat, tänä vuonna oon kirpparilta ostanut. legoja ja hamahelmi-alustoja ja ne tulee joulusukkiin. Ja perinteisesti jouluaattoaamuna sukkiin tulee uudet dvd-levyt lahjapaketissa. Lapset ei kestä tavallista suklaata, joten tällai mennään :)
 

Yhteistyössä