G: Minkä ikäisenä menit naimisiin?

"Isomyy"
1.liitto 27 tai 28v ( en muista kumpana vuonna mentiin naimisiin) vankilassa vihittiin muutaman kk seurustelun jälkeen. Mies oli siviilissä kun tutustuttiin tätä liittoa kesli reilu vuoden. Toisen kerran olin 37 ja taas venkulan kanssa. Tosin raitistuttiin molemmat ja iltätähtemme syntyi 08/08 ja tätä liittoa kesti kolmisen vuotta. Ukkp retkahti ja sai häipyä.
 
Palstakivitys: En muista, minulla on vaikeuksia muistaa edes meidän hääpäivää.
Mä joudun aina laskemaan meidän hääpäivän miinustamalla lapsen syntymävuodesta (nytkin kirjoitin toisen kierroksen naimisiinmenoikäni väärin ja korjasin jälkikäteen...)

Lapsen syntymäpäiväkin on mulle hankala muistaa, vuosi sentään pysyy mielessä jotenkuten.
 
Mä joudun aina laskemaan meidän hääpäivän miinustamalla lapsen syntymävuodesta (nytkin kirjoitin toisen kierroksen naimisiinmenoikäni väärin ja korjasin jälkikäteen...)

Lapsen syntymäpäiväkin on mulle hankala muistaa, vuosi sentään pysyy mielessä jotenkuten.
En muista kuin yhden lapsen sotun loppuosan. Syntymäpäivät muistan. Muiden synttärit ei päässä sitten pysykään. Syntyi hiukan hämmentävä tilanne passin haussa, kun poliisi kysyi minulta milloin vanhempani ovat syntyneet ja minä vuonna... Ajattelin hetken verran ehdottavani, että saanko kilauttaa kaverille. Jätin kuitenkin sekunnin punnitsemisen jälkeen väliin. Poliisikin katsoi parhaaksi kysyä jotain muuta, koska näytin varmaan sen verran tollolle siinä laskiessa sormilla ja arvaillessa eri vuosia. Saatiin passi :D lopulta.
 

Yhteistyössä