G:Minkä ikäsenä ootte saanu esikoisenne?

  • Viestiketjun aloittaja hannap
  • Ensimmäinen viesti
flame75
29 vuotiaana sain pojan :heart: Haaveissa olisi viel kaks lasta lisää. Lapsen isän kanssa oltu yhdessä 1 v ja 4 kk, poikamme on 4 kk... Rakkautemme hedelmä =) Yhdessä ollaan, välillä enemmän ja välillä vähemmän :headwall: Välillä lyödään ns. päätä seinään ku mopo karkaa käsistä. Rakastamme kyllä toisiamme mutta emme aina ymmärrä täysin toisiamme ja 'anoppikokelas' tuo mutkia matkaan. Minä olen tietenkin enkeli :saint: ja anoppi puuttuu liikaa asioihimme. Nyt suunnittelemme yhteenmuuttoa, toistaiseksi olemme asuneet olosuhteiden pakosta erossa. Nyt ollaan löydetty jonkinlainen kultainen keskitie elämäämme ;)
 
Sain 27.v meidän luomu Prinsessamme 7 vuoden yrityksen,hoitojen ja yhden kohdunulkoisen raskauden jälkeen. Nyt tyttö on 7kk:ta ja haaveilemme että jos saisimme vielä joskus tulevaisuudessa hänelle leikkikaverin. Olkaa onnellisia ne ketkä tulevat raskaaksi pian kun olette päättäneet haluavanne saada ihanan pienen lisän perheeseenne.
 
PEppI82 harmaana
19vuotta mutta täytin 11päivän päästä 20v :) mies täytti juuri ennen tytön syntyä 19vuotta :) yhdessä ollaan vieläkin :heart: Niin ja kaikki ollaan Vaakoja horoskoopilta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 07:03 Poppaloora kirjoitti:
Direktiivien mukainen eli 28w ;)


Miten täällä on kaikki noin nuorena alkaneet perhettä perustamaan???

Tähän voisi ehkä liittää jatkokysymyksen;

Kuinka moni on yhä yhdessä esikoisen isän kanssa... :/ :/
mie sain 19 vuotiaana, yllätyksenä tuli. olen vielä ainakin yhdessä isän kanssa...
 
Callie
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2005 klo 07:03 Poppaloora kirjoitti:
Direktiivien mukainen eli 28w ;)


Miten täällä on kaikki noin nuorena alkaneet perhettä perustamaan???

Tähän voisi ehkä liittää jatkokysymyksen;

Kuinka moni on yhä yhdessä esikoisen isän kanssa... :/ :/
olin 20 kun poika syntyi, ja lapsen isän kanssa olemme yhdessä olleet 6 vuotta!!!!
 

Yhteistyössä