G: Minkämaalainen ruoka on sun lemppari?

  • Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Häpeäkseni täytyy myöntää etten ole juuri tutustunut muiden maiden ruokakulttuuriin (pitsat, tortillat, tacot, spagetti.. siinä se). Mä haluaisin joskus päästä maistamaan erikulttuurien antia esim. venäläistä, kiinalaista yms.
 
Non compos mentis
Tykkään kaiken maailman ruoista. Intialainen, kiinalainen, thai, nepalilainen, italialainen, arabialainen ovat tietenkin itsestäänselviä vaihtoehtoja. Mutta pidän kovasti myös afganistanilaisesta, somalialaisesta jne. ruoasta. Ainut, mikä ei oikein nappaa, on brittiläinen. :p
 
Thaikkuruoka on aivan törkeen hyvää!! Oon vastikää sitä oppinu syömään ja usein tehdään miehenkanssa sitä yhdessä.. Oi sen tekemä currycana on niiiiin hyvää..ja tulista ;) Hyvä ettei aamulla tuu itku menee p*skalle :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Nimenomaa kunhan se on hyvaa.
Singaporessa ja Malesiassa ei ole yhtä helppo löytää erinomaista ruokaa, kuin Thaimaassa. Kumma juttu...
Mun taytyy tassa olla eri mielta. Tama on ruoanrakastajan paratiisi. Ihmiset elavat syodakseen. He syovat koko ajan taalla. Minusta taalla on hyvaa ruokaa ja kaikki etniset keittiot hyvin edustettuina. Maley, intialaista seka kiinalaista seka singaporelaista ruokaa on tarjolla joka nurkalla.
 

Yhteistyössä