G: Missä olet tavannut puolisosi?

  • Viestiketjun aloittaja mannamanna
  • Ensimmäinen viesti
"Nea"
1. Bussissa - istuin edessä ystäväni kanssa, hän takana & kesti hetken hänelle selvittää kuka/mistä olin (no, samaan kaupunginosaan nyt sillä bussilla kuitenkin mentiin & asuttiin siis suht' lähellä)
2. Rinnakkaisluokalta lukiosta, taidettiin alkaa juttelemaan vain jollain välitunnilla
3. Saman vuosikurssin opiskelija
4. Saman vuosikurssin opiskelija, mutta hän jaagasi pidempään sitten
5. Otaniemen aamuyössä eräässäkin kerhotilassa :)
 
hmmmm
onko sulla viisi puolisoa?

[QUOTE="Nea";24654714]1. Bussissa - istuin edessä ystäväni kanssa, hän takana & kesti hetken hänelle selvittää kuka/mistä olin (no, samaan kaupunginosaan nyt sillä bussilla kuitenkin mentiin & asuttiin siis suht' lähellä)
2. Rinnakkaisluokalta lukiosta, taidettiin alkaa juttelemaan vain jollain välitunnilla
3. Saman vuosikurssin opiskelija
4. Saman vuosikurssin opiskelija, mutta hän jaagasi pidempään sitten
5. Otaniemen aamuyössä eräässäkin kerhotilassa :)[/QUOTE]
 
baarissa miehensä tavannut
Miten te sieltä baarista löydätte itsellenne miehiä?
Ovatko jotain kaverin kavereita olleet vai oletteko uskaltaneet ihan tuntemattoman matkaan lähteä? :D
En lähtenyt mukaan,kun ensimmäistä kertaa tavattiin baarissa.ei ollut puhettakaan sellaisesta,vaihdettiin numeroita. Sitten viestiteltiin pari viikkoa ja sit tavattiin yhdessä baarissa uudelleen. Lähdettiin sen illan pääteeksi kaverini kanssa jatkoille, miehen ja hänen kaverinsa kanssa.Ne jatkot sit kesti koko viikonlopun, ja sunnuntaina mies heitti meidät sit kotiin.Sitten mies tulikin jo käymään seuraavana päivänä, ja siitä se sit lähti
 
"vieras"
Neiti 17-vee lähti Itä-Suomesta Helsinkiin kesätöihin tiskariksi ja tapasi siellä nuoren kokkipojan, joka oli tullut kesätöihin Länsi-Suomesta. Se oli menoa heti ensi silmäyksellä! Siitä on jo yli 20 vuotta aikaa...
 
Baarista tuhannen tuiterista.

Tietenkin. Mistä muualta niitä miehiä löytäisin...... :headwall:


Sikäli kyllä onnistuin, että miestä lähdin vartavasten hakemaankin, siskooplikka lähti seuraksi kavereineen ja lirkutteli isältä viskipullon saatesanoin: kun tuolle isoo liskolle tarttis saara miäs, mutta kusse on niin hilijaanen, jotta, kais tiät, se vähä rohkaastuus ;) ;) ;)

Juupa juu *huokaa*
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Baarissa tavattiin. Meillä oli yhteisiä tuttuja, ja oltiin törmätty pari kertaa aikaisemminkin, ennen kun yhtenä viinanhuuruisena iltana toisemme niinsanotusti löysimme.

Kaikki poikaystävät olen tainnut tavata baarissa. Paitsi yhden, jonka ns. söin kuormasta (työpaikkaromanssi).
 
teinilööv
17v teininä kavereiden kanssa pyörittiin tapamme mukaan kaupungilla jossa oli myös mies kavereineen baariin menossa:Dsiinä sitten juteltiin ja loppuilta yhdessä kaikki vietettiin,minä miehen kaa juteltiin...nyt oltu melkein 8v yhdessä:)
 

Yhteistyössä