g: mistä riitelitte viimeeks miehenne kans?

Eilen kilahdin jonnin joutavasta asiasta, kun vaihdoin juhlavaatteita päälle. Ja semmosesta asiasta, mistä se on huomauttanu mulle 100kertaa, ja joka kerta oon antanu siihen asiaan vastauksen, miksi tämä asia on niin |O
 
IhanaValo
Tänä aamuna kiukkusin sille kun kesärenkailla lähti ajamaa suht pitkää matkaa,vaikka oli yöllä satanu lunta..se vaan halas ja sanoi että niin miekin sinuu.. :ashamed:
 
Siitä, kun mies huusi eilen mulle: "Haista v*ttu, mä en jaksa kuunnella sua!!" :headwall:
Totesin, että mä oon ihan loppu, enkä jaksa kuunnella enää yhtään sen ilkeilyä. Keräsin petivaatteet ja menin sohvalle nukkumaan :/
Tänään se sitten yritti ottaa kontaktia kun istuin koneella, mutta poistuin paikalta.
Nyt saa sitten pitkästä aikaa nähdä, kun mä olen oikeesti kyllästynyt jatkuvaan vittuiluun ja olen todellakin loukkaantunut :ashamed:
 
No viimeksi perjantaina kun tulin kotiin ison leikkauksen jälkeen ja jo automatkalla alkoi vittuilu kun en saanut herran mielstä lompakkoa pois laukusta tarpeeksi nopeasti. Tiuskaisin takaisin että älä nyt viitti aloittaa, niin juttu olikin sit mun syy kun kuulemma mun täytyis olla tosi kiva kun oon ollu kaks päivää poissa kotoa. Siis isossa suolistoleikkauksessa sairaalassa ja kipujen kera kotiin... :whistle: Ja mä kun oletin että saisin edes vähän jotain sympatiaa, mutta ei, kun mun täytyis olla normaalia kivempi. Sen jälkeen ei olla montaa lausetta vaihdettu. Taitaa olla viimeisiä pisaroita tämä mulle, tuntuu että tunteet mun(kin) puolelta alkaa olla kuollu ja kuopattu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Siitä, kun mies huusi eilen mulle: "Haista v*ttu, mä en jaksa kuunnella sua!!" :headwall:
Totesin, että mä oon ihan loppu, enkä jaksa kuunnella enää yhtään sen ilkeilyä. Keräsin petivaatteet ja menin sohvalle nukkumaan :/
Tänään se sitten yritti ottaa kontaktia kun istuin koneella, mutta poistuin paikalta.
Nyt saa sitten pitkästä aikaa nähdä, kun mä olen oikeesti kyllästynyt jatkuvaan vittuiluun ja olen todellakin loukkaantunut :ashamed:
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Siitä, kun mies huusi eilen mulle: "Haista v*ttu, mä en jaksa kuunnella sua!!" :headwall:
Totesin, että mä oon ihan loppu, enkä jaksa kuunnella enää yhtään sen ilkeilyä. Keräsin petivaatteet ja menin sohvalle nukkumaan :/
Tänään se sitten yritti ottaa kontaktia kun istuin koneella, mutta poistuin paikalta.
Nyt saa sitten pitkästä aikaa nähdä, kun mä olen oikeesti kyllästynyt jatkuvaan vittuiluun ja olen todellakin loukkaantunut :ashamed:
:hug:
Mä voin lyödä vaikka vetoa, että kun mies tulee asioiltaan, niin sillä on mukanaan joko pehmolelu, suklaata tai kukkapuska.
Niillä mun pitäis aina heltyä ja antaa anteeksi saman tien. (ja yleensä niin teenkin, kun en raaski kiukutella, jos toinen yrittää hyvittää tekoansa)
 
kolmen äiti
Hmm riidelty..parhaillaan... Äijä keksi lähtee eilen illal viel saunan jälkeen ulos kännäämään kavereidensa kans. Mä oli jo sillon nukkumas enkä hokannu, et se oli lähteny. Soitin sille aamu neljält..siellähän se pyöri kaupungilla umpitunnelis, vieraat ämmät viel kirkumas siel puhelimen vieres. Seuraavaks sit kuulu puhelimest et käviks pahasti... no eikö tää tollo ollu kävelly auton alle...onneks selvis säikähdyksel.. Ja nyt se sit nukku yhteen asti ja kukas muukaan tääl on taas pitäny taloo pystys ku minä. Nii ja sit se viel hukkas puhelimensa. *syvä huokaus* mä en oikeesti tiedä et pitäskö täs itkee vai nauraa...
Jostain kumman syystä äijä on pitäny ihmeen matalaa profiilia tänään, on jotenkin vältelly meikäläistä...varmaan ymmärtäny oman etunsa.
 

Yhteistyössä