G: Mistä viimeksi riitelitte miehesi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
mnb
mä riitelin kun ukko oli kaljapöhnässä perjantaina jo minun vasta tullessa töistä... siis mä riitelin ja ukko oli hiljaa ja anto mun raivota.
yhdessä on riidelty joskus kuukausia sitten, erimielisyyttä taisi olla rahankäytöstä
 
me tapeltiin
äskön kun hajotin kolme lasia ruokapöydässä ja meitin5 ihmisen ruuat tärväänty sit siinä!
No kotipizzasta tilattiin sit ruokaa mutta ei siitä sotkusta ilman riitaa selvitty !
 
vieras
Just nakkasin sen pellolle :) mokoma ääliö, ei tee mitään tulee ja menee niinku tykkää, eilen päätti pitää vapaaillan ja häippäs huudelleen vaan et solong, tänään olis tullu takas ni sanoin et antaa mennä vaan. Sillä on tosin oma asunto just siks et voi sinne vetäytyä "mietiskelemään" lue kittaamaan kaljaa.
 
meillä yleisesti riidellään rahasta.
harvoin onneksi. mutta silloinku riidellään niin mie pauhaan ja mie painelee lopuksi ulos sanomatta mitään. sitten se tulee jonku ajan päästä takas, ja sitten mullistellaan :D kunnes pyydetään anteeksi ja keskustellaan ku aikuset :)
 
kinuski
No meidän riitely on sitä että minä riitelen yksin, ja mies kuuntelee aikansa, sitten sanoo että pussataanko tms... ja mua kiukuttaa vielä enemmän kun en saa sitä mukaan riitoihin. Mä en edes muista millon oltas ihan molemmat riidelty, varmaan kännipäissään jostain mähisty joskus kauan sitten....
Mut sit ton esikoisen kanssa riidellään senkin edestä, viimeks puol tuntii sitten.
 

Yhteistyössä