G: mitä annoitte isille lahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja innostunut
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
partavaahtoa, suihkusaippuaa, mentos-pastilleja, lakupussin, kinkupiiraan, neljä mustekynää ( eri värisiä) , ruutupaperilehtiön ja risti-nolla pelin hienoss itse tehdyssä pusukasa ( se peli on li myös itse tehty, tokaluokkalainen oli koulussa tehnyt sen) ja monta kortta ja tietty vielä kahvit ja kääretorttupalan.
On isä lahjansa ansainnut.
 
Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En yleensä anna mitään, ei se mun isäni ole.

Mutta nyt venyin palstaprojektin takia painamaan t-paidan tyttöjen kuvalla :)
minusta v'hän erikoinen ajattelutapa. onhan se kuitenkin LASTESI isä aj tää on kaikkien isien päivä.
Kyllä minusta on hienoa että minula on mies jonkan kansa olen saanut viisi lasta
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En yleensä anna mitään, ei se mun isäni ole.

Mutta nyt venyin palstaprojektin takia painamaan t-paidan tyttöjen kuvalla :)
minusta v'hän erikoinen ajattelutapa. onhan se kuitenkin LASTESI isä aj tää on kaikkien isien päivä.
Kyllä minusta on hienoa että minula on mies jonkan kansa olen saanut viisi lasta
Metsola jorisee asiaa...
Minusta on jotenkin hölmöä tuo "ettei mies minun isä ole" jne. Mut entäs äitienpäivä? Muistaako mies teitä silloin, ei ainakaan pakko ole... mut sitten märrätään, ettei minua kukaan muista, yhyyy!!
Isä on päivänsä ansainnut <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En yleensä anna mitään, ei se mun isäni ole.

Mutta nyt venyin palstaprojektin takia painamaan t-paidan tyttöjen kuvalla :)
minusta v'hän erikoinen ajattelutapa. onhan se kuitenkin LASTESI isä aj tää on kaikkien isien päivä.
Kyllä minusta on hienoa että minula on mies jonkan kansa olen saanut viisi lasta
Tästä on väännetty täällä sen miljoona kertaa.
Toiset ajattelee kuten minä, toiset kuten sinä.

Silloin kun esikoinenkin oli ihan pieni, minä keitin kahvit ja leivoin jotain.
Edelleen leivon ja keitän kahvit, mutta nyt kun lapset osaa jo itse touhuta ja kerhoissa ja eskarissa askartelevat, niin he muistavat isäänsä lahjoin ja kortein.
Kotona autan askartelussa tarvittaessa.

Ei se meillä ole mikään megajuhla, että kovin mittavia paketteja tarvitsisi isänpäiväksi haalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En yleensä anna mitään, ei se mun isäni ole.

Mutta nyt venyin palstaprojektin takia painamaan t-paidan tyttöjen kuvalla :)
minusta v'hän erikoinen ajattelutapa. onhan se kuitenkin LASTESI isä aj tää on kaikkien isien päivä.
Kyllä minusta on hienoa että minula on mies jonkan kansa olen saanut viisi lasta
Metsola jorisee asiaa...
Minusta on jotenkin hölmöä tuo "ettei mies minun isä ole" jne. Mut entäs äitienpäivä? Muistaako mies teitä silloin, ei ainakaan pakko ole... mut sitten märrätään, ettei minua kukaan muista, yhyyy!!
Isä on päivänsä ansainnut <3
Mä olen täällä kirjoittanut myös vastaaviin äitienpäiväketjuihin, että mieheltä en odota enkä halua mitään. Mä en ole sen äiti. Kahvit jos keittää niin kiva, ja sen se yleensä tekee joka aamu.
Lapsilta saan itse askarrellut kortit ja mahdolliset lahjat ( jos kerhoissa ja eskarissa on sellaisia tehty), ja olen niihin täysin tyytyväinen.
 
kinuski
Kuopus oli askarrellut tarhassa kortin ja avaimenperän, esikoinen oli koulussa tehnyt tyynyliinan jossa luki "nuku hyvin ****" (siis miehen nimi, koska ei ole esikoisen oikea isä) ja kuva jossa iskäpuoli nukuu, tyttäreltään sai kortin, ja meiltä kaikilta kylpytakin ja kakkukahvit sänkyyn. Appiuko saa joulukalenterin ja Wagner-sukat, mun isä saa kävelysauvat.
 
äeti
Isommat lapset osti isälleen muumi-mukin ja pyyhkeen + suklaata, itse totesin tänä aamuna isännälle 5-kuukautisen poitsun kölliessä keskessämme ennen ylösnousua että tuossa on sulle isänpäivälahja multa, oli kuulema paras lahja kaikista :) Omalle isälle kirja
 
Suzyanne
Ensimmäiseksi isäinpäivälahjaksi mies sai Fingerpori-bokserit, salmiakkisuklaakonvehtirasian, (rakastaa salmiakkitäytesuklaata) kolmen valokuvan kehyksen jossa kuvia pojasta, kortin. Lisäksi sai aamukahvin ja aamupalaleivät valmiiksi eteensä. :heart:
 
vieras
kylpytakin ja bokserit, lapset oli tehneet koulussa ja hoidossa kortteja, kynttilälyhtyjä ja karkkirasioita. isi sai nukkua pitkään ja sitten tarjottiin brunssilla kaikkia isin herkkuja. ne lasten tekemät kortit oli niin liikuttavia että itkettiin ja naurettiin niille miehen kanssa molemmat. :)
 

Yhteistyössä