G. Mitä eläimiä huushollistasi löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja Utelia untamo
  • Ensimmäinen viesti
"lisko"
Koira (labbis-kultsu sekotus)
parta-agama
muurigekko
Iso kipollinen jättijauhomatoja
kipollinen jauhomatoja
noin 50 heinäsirkkaa

:D

Hassua, et liskot on helppohoitosia lemmikkejä, enemmän vaivaa oikeestaan on noista niiden ruokaeläimistä... :D
 
A.p
[QUOTE="lisko";22281265]Koira (labbis-kultsu sekotus)
parta-agama
muurigekko
Iso kipollinen jättijauhomatoja
kipollinen jauhomatoja
noin 50 heinäsirkkaa

:D

Hassua, et liskot on helppohoitosia lemmikkejä, enemmän vaivaa oikeestaan on noista niiden ruokaeläimistä... :D[/QUOTE]

Yökkis, mä en kyllä millään lämpene noille matelijoille..:D Ehkä sitten jos ne olis karvasia.. :D
 
A.p
[QUOTE="lisko";22281319]No eiks piikkinen aja saman asian? Kun toi agama on semmonen aika piikkisen näkönen... :D[/QUOTE]

Hyiiiiiiii....*inhon väristyksiä*

Mun siskolla oli vissiin semmonen ja viljakäärme. Kumpaakaan se ei kyllä saanu kauaa pidettyä hengissä.. :(
 
Hyiiiiiiii....*inhon väristyksiä*

Mun siskolla oli vissiin semmonen ja viljakäärme. Kumpaakaan se ei kyllä saanu kauaa pidettyä hengissä.. :(
Saiko sitten kaverit niin vanhoina, sillä nuo kuitenkin elävät 15 ja 20 vuotta? Yleensä pitää hoitaa kyllä ihan päin persettä jos äkkiä kuolivat.

Mutta joo, itselläni arovaraani (Varanus exanthematicus), kaksi käärmettä (Thamnophis sirtalis parietalis & Cryptelytrops albolabris) ja kolme kiinankääpiötuliliskoa (Cynops orientalis)

Kuningasboa (Boa constrictor) ja koira (dogue de bordeaux) tulossa lähitulevaisuudessa. :p
 

Yhteistyössä