G: Mitä harrastit lapsena/nuorena?

  • Viestiketjun aloittaja Muistot
  • Ensimmäinen viesti
kava
En mitään. Toisin sanoen olin huono lapsi ja petin yhteiskunnan lapsille asettamat odotukset. Nyt aikuisena onkin sitten ihan ok, etten käy jalkapallotreeneissä enkä soita klarinettia.
 
3-12 vuotiaana klassista balettia, 14-19 vuotiaana kilpatanssissa ja 14-41vuotiaana karnevaalisambaa. Tosin tanssin myös modernia tanssia, jazzia, olin show ryhmässä ja tanssin jonkun aikaa myös vatsatanssia.
 
Aloitin harrastusurani baletilla, sitten siirryin rytmiseen kilpavoimisteluun ja sen kanssa yhtä aikaa harrastin ratsastusta. Kävin myös isän kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti laskettelemassa ja uimassa :)

Kirjekavereita oli minullakin monta, ja yksi on edelleen.
 
tutulta kuulostaa
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;30095096:
Balettia, kuvataidekoulua ja pienonsoittoa. Viimeisimpää vanhemmat saivat lahjottua lupaamalla ratsastustunteja. En kuitenkaan koskaan päässyt lehellekkään heppoja.
Tismalleen samat, sillä erotuksella että pääsin ratsastuskursseille ja niitä on jatkanu joskus aikuisenakin. Toinen omasta aloitteesta oli kanit, joiden kanssa kävin näyttelyissäkin. Ne on jääneet pysyvästi aikuisuudenkin lemmikeiksi <3

Baletissa kävin lähinnä siksi kun halusin sen hienon puvun :D pianonsoitossa ja piirustuskursseilla kävin lähinnä vain äidin mieliks.
Yleisurheilusta tykkäsin itsekin eräässä vaiheessa ja kävin harjotuksissa, osasyy ehkä siks kun oisin halunnu loistaa koululiikunnassa ja saada sitä kautta muiden kunnioitusta :p
 
Nykyään läski ja laiska
Mulla myös tuo suosituin eli baletti, siinä ohessa tuli muutkin tanssit, kuvataidekoulu, partio ja laskettelun kautta lumilautailu, joka on se ainoa mihin vielä näillä vuosilla ja kiloilla taivun...
 
Mä niin odotin tätä
[QUOTE="ttt";30095344]Taitoluistelua alakoulu ikäisestä 20-vuotiaaksi kilpatasolla.[/QUOTE]

ihan laskin, että milloin joku mainitsee oman K-I-L-P-A-U-R-A-N-S-A!
 
"jmia"
Kuvataidekoulussa olin 6,5v :) piirrän välillä vieläkin, nykyään tarvitsee kovan inspiraation että saa kuvan valmiiksi. Ratsastin myös 4 vuotta. Teininä kolusin koiran kanssa match showt ja pihassa harkattiin agilitya ja koiratanssia. Sitten on kaksi "tuhannen kilsan kesää" eli ajoin parhaimmillaan pyörällä (jopolla) kahdessa päivässä lähemmäs 80km.
 
Taitoluistelu (tykkäsin kovasti, mut olin pieni enkä ymmärtänyt vastustaa, kun vanhemmat lopettivat sen), seurakunnan tyttökerhot, koulun musiikki- ja luovantoiminnan kerho, yleisurheilu (vanhempien toive, en tykännyt), jazztanssi, teatteri. En siis kaikkea yhtä aikaa, mutta kaikkia jonkun aikaa.
 
zur
Miuski, miksi vanhempasi lopettivat sinulta taitoluistelun? Laji vie sekä kaiken ajan että kaikki rahat, joten yleensä jompi kumpi on syynä... Oma tyttö on luistellut nyt pari vuotta kilpaillen, nyt täytyy lopettaa. Pahalta tuntuu... Mutta ei ole aikaa eikä rahaa.
 

Yhteistyössä