G: Mitä hyötyä koirasta?

  • Viestiketjun aloittaja wwieras
  • Ensimmäinen viesti
wwieras
Listataan tähän erilaisia hyötykäyttöjä koiralle. Enkä nyt niinkään tarkoita sellaisia itsestäänselvyyksiä, että "koira on ihmisen paras kaveri eikä ikinä petä ja jätä" ym
Vaan ihan oikeita, järkeviä tarkoituksia.

Minä aloitan:
- Jos löhöää sohvalla syömässä vaikka pitsaa tai kanankoipia ja huomaakin, ettei lähettyvillä ole paperia sormien putsaamiseen, voi kutsua koiran paikalle ja se nuolee sormet puhtaiksi. Lopuksi, sormet voi pyyhkiä koiran turkkiin.
- Astioitten, varsikin kattiloitten esipesu
- Omista pahanhajuisista pieruistaan voi aina syyttää koiraansa
- Koiraa voi käyttää lämpötyynynä
- Jos koira on isompikokoinen, siitä on turvaakin lenkkeillessä ja varsinkin yksin ollessa. Eikä tarvitse pelätä, kun ovikello soi
 
koiranen
- En koe tarvetta hankalaan lasten hankintaan, koiralauma on moninkertaisesti parempi ja helpompi vaihtoehto, sekä tulee paljon halvemmaksi ja parisuhteelle paremmaksi pitkässä juoksussakin
 
hyvä näin
Kyllä siitä vaan on hyötyä, ihan tutkitustikin. Itselleni ainakin koirat (varsinkin palveluskoirarodut) ovat henki ja elämä. :D Ei tule mieleenkään mitään huutavaa kakaraa hankkia, koira sentään tottelee minua eikä arvostele ikinä.
 
"Alkup."
Hyviä vastauksia:) Lukuunottamatta noita paria hölmöilijää (5,9) mutta jokaiseen ketjuunhan tollaisia ilmestyy.

Mä lisään vielä yhden:

- Hysteeriset ylihygieenikot eivät tule kylään.
Enkä tarkoita tällä allergikkoja, heillä on syy olla tulematta. Vaan sellaisia jotka sekoavat jo nähdessään vaatteissaan yhdenkin koirankarvan, alkavat hyppiä ja pyristellä siitä eroon, kauhistelevat vielä enemmän kun kerron että meillä on kesyrottiakin.
ROTTIA!
Varmaan valelevat itsensä kloorilla ja ottavat Nitron ,kun pääsevät kotiinsa.
 
-siivoavat ruokasotkut
-niiden silittely rauhoittaa
-lämmittävät kivasti kylmällä
-kukaan ei uskalla hypätä puskista niskaan, kun koirat ovat mukana
-ovat seurana, ainakin teeskentelevät todella hyvin tykkäävänsä mun seurasta
-en ikinä tunne itseäni yksinäiseksi, koska minulla on koirani
-monet sotkut voi pistää niiden piikkiin.
-myös pierut
 

Yhteistyössä