G: Mitä mieluiten syötte kahvin kanssa ?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
kotileipuri-
Vaihtelee sen mukaan, mitä on just leivottu. Kesällä jäätelö ehkä lemppari, talvella pari palaa suklaata tai keksiä.
Useimmiten juon kyllä pelkkää kahvia. Vastapaahdettu kahvi on sellaisenaan parasta.
 
"vieras"
mieluiten en mitään, juon yleensä kahvin aamupalan jälkeen ja iltapäivällä sellaisenaan.

kahvilassa, kylässä tms on pulla tai jäätelö tai keksit ihan kivoja.
 
[QUOTE="vieras";28663176]Tuosta croisantista tuli mieleen: onko kukaan tehnyt näitä ja oliko hyviä?
[/QUOTE]

Mä oon ihan koukussa noihin :D Pistän kinkkua ja juustoa väliin ja syön tuoreeltaan, ei kylmänä oo hyviä mun mielestä :) Ja siis pelkän juuston kanssa jo ihan taivaallisia!!
 
"hmh"
Minusta on aina hämmästyttävää mite monet pitävät pullasta.

Pullasta! Tai vastaavista, siis vaaleasta leivästä, croissanteista, tuulihatuista, kakunpaloista tai muusta vastaavasta.

Itse en voi sietää...
 
Kahvi menee ihan sellaisenaankin mutta "kastettavaksi" kelpaa lähes mikä vaan. Pullasta en muuten perusta mut kahvin kanssa hyvää :p Myös jo mainitut suklaa ja jäätelö, makeat pikkuleivonnaiset, voileivät, piirakat....
 
"Satu"
[QUOTE="vieras";28663176]Tuosta croisantista tuli mieleen: onko kukaan tehnyt näitä ja oliko hyviä?
[/QUOTE]

Noista teen suklaacroissanteja, pari palaa tummaa suklaata sisään, ja rullalle, voitelu munalla, ja uuniin. Nam!
 
Jäätelöä, suklaata tai keksin tai joskus joku pieni suolainen pala.
Useesti juon kahvin ilman mitään syömistä.
 

Yhteistyössä