G: mitä varastit synnäriltä?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pirtsi:
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Otin jo salista sen synnytyssängyn ja osastolta vein toisen miehelle.
No me kans!! Onneks ei olla ainuita!! Lisäks otin vauvalle sen oman kärrysängyn. Oli helppo kuskata vauva kotiin sillä, kun ei näkyny synnytysosastolla käyttökelposia vaunuja mitä olis voinu viedä kotiin :/
Siis häh? :eek:
:LOL: mua taitaa kyllä nyt väsyttää vielä aika paljon mut repesin tälle lauseelle ihan täysin
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiteni harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja iiris-77:
en tiijä oliko varastamista mutta käytetty rintakumi ja pojalleni annettu tutti...
On varastamista. Monet äidit luulee, että r-kumit on henk.koht ja "kertakäyttöisiä". Joka kerta pitää rautalangasta vääntää, että tuo pesuun, niin saat puhtaan tilalle. Tuttia myös monet pyytää, mutta ei myö anneta.
Meille ei sanottu mitään rintakumin pesemisestä. Sanottiin vaan että voi käyttää n. vuorokauden kun huuhtelee käytön jälkeen, enkä mä sillon tajunnut ettei ne ole kertakäyttöisiä. Mitä tarkoitat ettette anna tuttia? Annatteko lapselle kuitenkin osastolla tutin ja sitten otatte sen pois kun lapsi lähtee??? Me miehen kanssa ihmeteltiinkin, että kierrätetäänkö niitä tuttejakin siellä;)

 
M
Muutaman vaipan, vaatekerran ja ohuen viltin. Mut ihan luvan kanssa. Vauva oli todella pieni ja katilo puki sen kotimatkalle kun omat vaatteet oli aivan valtavia. Tarjouduin tuomaan takaisin mutta ei kuulemma tarvinnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ärri:
Alkuperäinen kirjoittaja anu:
Alkuperäinen kirjoittaja Gardenia:
meillä meni ainakin ne verkko-alkkarit pesupussiin. että kyllä ne uudelleen-käytetään.
jaa meillä sairaalassa meni roskiin.

tai oisko ollu niin, että SINÄ laitoit ne roskiin. Kyllä ne kaiketi joka sairaalassa pesulaan menee vaikka sinisiin roskapusseihin likaiset kerätäänkin:)
Höpönlöpön :) mä oon sairaalassa töissä ja meillä ne heitätetään AINA roskiin!
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja kotkassa:
Mukaan lähti kätilö. :S en tiennyt saako ottaa, joten en kehdannut enää palauttaakaan :S:S tästä siis jo aikaa 5vuotta, ei olla perään soiteltu. :p
Kai olet kohdellut pöllittyä kätilöä kiltisti etkä ole esimerkiksi lukinnut kellariin? :snotty:

Oletko muuten mies?
 
Huom. Varkaat
kun kerran ne sairaalatavarat on hyviä ja ei muka maksa mitään niin sittenhän voitte jättää varastelun ja tilata ihan itse samaa tavaraa kotiin, netti pullollaan paikkoja josta saa sairaalatavaraa ;) tuossa yksi esimerkki
http://www.sairex.fi/kuvasto.htm
 

Yhteistyössä