G: Mitäs teette tänään?

  • Viestiketjun aloittaja moiks
  • Ensimmäinen viesti
Bodomska
Otan rennosti ja olen perheen kanssa kotona.
Siivoilen ja pyykkäilen mutta ruokana on jotain arkiruokaa parempaa.
Jälkkäristä puhumattakaan.
Lätkää vahdimme jos pelejä nyt sitten sattuisi tulemaan, en osaa vielä peliohjelmaa ulkoa...
 
no jaa-a :(
poika lähtee mummun ja papan kanssa vapunviettoon sukulaisille ja mies on töissä iltaan asti ja mahdollisesti vielä huomenakin :/
kaikki kaverit on jo varannu mökit ja kyydit ja kaikki et ei oikeen minnekään saa itseensä mukaankaan ängettyä,taitaa tulla kaikkien aikojen tylsin vappu :ashamed:
 
Kotihommia riittää kyllä. Ruoanlaiton alotan kohta. Ku mies tulee töistä, niin meen kauppaan ostaan vapuksi jotain kivaa ja hyvää. Yks on kuumeessa, niin sisällä taidetaan pysyä nyt päivällä. :\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:25 kuha kirjoitti:
no jaa-a :(
poika lähtee mummun ja papan kanssa vapunviettoon sukulaisille ja mies on töissä iltaan asti ja mahdollisesti vielä huomenakin :/
kaikki kaverit on jo varannu mökit ja kyydit ja kaikki et ei oikeen minnekään saa itseensä mukaankaan ängettyä,taitaa tulla kaikkien aikojen tylsin vappu :ashamed:
no voi että. entäs jos koittaisit nauttia tosta tilanteesta, että oot yksin kotona? käy pitkässä lämpimässä suihkussa, laita kasvonaamio, ota jalkakylpy, kata itsellesi vappuherkkuja pöytään ja sytytä kynttilät, hae joku hyvä leffa jota miehesi ei koskaan suostu sun kanssa kattomaan... =) jospa jotain iloa irtoaisi tästäkin vapusta?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:30 vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:25 kuha kirjoitti:
no jaa-a :(
poika lähtee mummun ja papan kanssa vapunviettoon sukulaisille ja mies on töissä iltaan asti ja mahdollisesti vielä huomenakin :/
kaikki kaverit on jo varannu mökit ja kyydit ja kaikki et ei oikeen minnekään saa itseensä mukaankaan ängettyä,taitaa tulla kaikkien aikojen tylsin vappu :ashamed:
no voi että. entäs jos koittaisit nauttia tosta tilanteesta, että oot yksin kotona? käy pitkässä lämpimässä suihkussa, laita kasvonaamio, ota jalkakylpy, kata itsellesi vappuherkkuja pöytään ja sytytä kynttilät, hae joku hyvä leffa jota miehesi ei koskaan suostu sun kanssa kattomaan... =) jospa jotain iloa irtoaisi tästäkin vapusta?
mulla oli eilen tällanen päivä :D ja mä en oikein nauti yksinolosta,rakastan sitä et mulla on seuraa ja juttukavereita..
mutta josko tää tästä iloks muuttuis :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:32 kuha kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:30 vierailija kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2007 klo 13:25 kuha kirjoitti:
no jaa-a :(
poika lähtee mummun ja papan kanssa vapunviettoon sukulaisille ja mies on töissä iltaan asti ja mahdollisesti vielä huomenakin :/
kaikki kaverit on jo varannu mökit ja kyydit ja kaikki et ei oikeen minnekään saa itseensä mukaankaan ängettyä,taitaa tulla kaikkien aikojen tylsin vappu :ashamed:
no voi että. entäs jos koittaisit nauttia tosta tilanteesta, että oot yksin kotona? käy pitkässä lämpimässä suihkussa, laita kasvonaamio, ota jalkakylpy, kata itsellesi vappuherkkuja pöytään ja sytytä kynttilät, hae joku hyvä leffa jota miehesi ei koskaan suostu sun kanssa kattomaan... =) jospa jotain iloa irtoaisi tästäkin vapusta?
mulla oli eilen tällanen päivä :D ja mä en oikein nauti yksinolosta,rakastan sitä et mulla on seuraa ja juttukavereita..
mutta josko tää tästä iloks muuttuis :)
no sittenpä ei muuta kun netti auki koko illaksi ja tänne juttuseuraa ettimään! :D kyllä iloa piisaa. ;) hyvää vappua!
 
XXS
Piti perua ystäväperheen tulo meille tälle illalle, kun heillä yksi lapsista vatsataudissa ja meillä poitsu edelleen kuumeessa. Eli rauhallinen koti-ilta, herkuttelua ja hiukan viiniä päälle. Poika tahtoo katsoa illalla Uunon telkkarista, me varmaan miehen kanssa saunotaan ja lemmiskellään... :heart:
 
vieras
Tässä siivoilen, tosin nyt on ruoka-tauko:) Auto on siivottu, kuisti ja osa pihasta on siivottu. Matot pihalla ja seuraavaksi imurointi, pölyt ja lattianpesu.

Iltapäivällä mennään mun vanhemmilla käymään:)
 

Yhteistyössä