G:miten pian laitoit vauva yökylään synnytyksen jälkeen ja lähdit ryyppäämään?

  • Viestiketjun aloittaja taki
  • Ensimmäinen viesti
Anna
Esikoinen oli päivälleen 2kk, lähettiin ristiäisiltana ryyppäämään.

Kakkonen oli 3vkoo kun oli isänsä kaa kun minä kävin ryyppäämässä, vieraalla olio hoidossa sitten vähän yli 2-vuotiaana.
 
juuh
ööö...... Lapset nyt 7 ja 9 eikä vielä kertaakaan ole olleet yökylässä koska haluaisin ryypätä. Muuten kyllä.

Kännissä olen ollut noin kerran vuodessa, ekan kerran kun imetys loppui noin 1v iässä.
 
Esikoinen nyt 1v9kk enkä ole kertaakaan käynyt ryyppäämässä.. Yökylään olen muuten vienyt. onneksi sain rauhassa ryypätä 16 vuotta silloin kun mieli teki, niin enää ei niin teekään..
 
pikku
Tyttö oli tasan 2 viikkoa ku mentii Uutta vuotta juhlimaan. Tosin en todellakaan ryypänny, en koskaan juo alkoholia, mut ihan vaa sheikkaamaa ja vähän tuulettumaan "koliikkikodista"
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Esikoinen oli päivälleen 2kk, lähettiin ristiäisiltana ryyppäämään.

Kakkonen oli 3vkoo kun oli isänsä kaa kun minä kävin ryyppäämässä, vieraalla olio hoidossa sitten vähän yli 2-vuotiaana.
Me lähdettiin kans juhlii ristiäisiltana..mut mun juhlat meni päänsäryn takia mönkään..eli muutama ja kotiin nukkumaan |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja no tuota:
Esikoinen on jo 6 v enkä ole vielä kertaakaan ollut ryyppäämässä ja lapsi sen takia yökylässä.
Olin juuri tulossa vastaamaan samalla tavalla, esikoinen täyttää muutaman kuukauden päästä 6v. Yökylässä on kyllä ollut, mutta ryyppääminen on minun osaltani jäänyt.
 

Yhteistyössä