g:montako lasta ja vieläkö haaveissa lisää?

  • Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Mitä tarkoitat?
Ensimmäinen lapsi aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, etten uskalla synnyttää lisää, jos on pienikin riski saada samanlainen. Toisen uskalsin vielä tehdä, mutta nyt mä olen jo menettänyt optimismini. Mitä isommaksi se kasvaa, sitä vaikeammaksi menee...

Mä siis olen sitä mieltä, ettei mulla ole oikeutta lisätä tällaisia ihmisiä tänne maailmaan.

Voimia :flower:
Tattista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vammaisen lapsen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Niskavuoren Nuori Emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
2 lasta, ja mielelläni tekisin lisää, mutta minulla ei taida olla oikeutta siihen.
Mitä tarkoitat?
Ensimmäinen lapsi aiheuttaa niin paljon hankaluuksia, etten uskalla synnyttää lisää, jos on pienikin riski saada samanlainen. Toisen uskalsin vielä tehdä, mutta nyt mä olen jo menettänyt optimismini. Mitä isommaksi se kasvaa, sitä vaikeammaksi menee...

Mä siis olen sitä mieltä, ettei mulla ole oikeutta lisätä tällaisia ihmisiä tänne maailmaan.


Millaisia lapset ovat? vammaisia? vai käytöshäiriöisiä?
Toinen ihan ok, hyvin elämänmyönteinen ja oloonsa tyytyväinen. Esikoinen on kaikkea muuta. Sillä on viivästynyt kehitys kaikilta muilta osin, paitsi karkeamotoriikassa. Se on siis melkoinen vempele vailla riittävää ymmärrystä.
 

Yhteistyössä