G: Muistatko ensimmäisen seksikertasi puolisosi kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
ergrege
Muistan. Ei jännittänyt. Oli meidän eka tapaaminen muuten, tutustuttiin netissä ja tavattiin reilun kuukauden tutustumisen jälkeen.
Tuosta on nyt kuutisen vuotta, ja aina vaan rakastun häneen uudelleen ja uudelleen.
 
Muistan.
Olin sitä "ikuisuuksia" odottanutkin jo.
Se oli mulle eka kerta seksiä synnytyksen jälkeen ja siihen vielä heti uusi kumppani,
voin sanoa todella, että jännitti! :D
Mutta onneks se jännitys hävis noin kolmessa sekunnissa... :snotty:
 
Muistan kyllä, ei jännitänyt yhtään. :)
Himokas ilta, yö ja aamu, ennen kuin mies lähti omaan kämppään, eikä vaihettu numeroita
silloin.

Ensin tavattiin kaverin luona, sitten illalla kapakassa ja mies lähti miun mukaan kämpälle.
Piti jäähä yhteen yöhön, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa 7 vuotta, yhessä n 9 vuotta.
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Dancing ja Wolt
Muistan kyllä, ei jännitänyt yhtään. :)
Himokas ilta, yö ja aamu, ennen kuin mies lähti omaan kämppään, eikä vaihettu numeroita
silloin.

Ensin tavattiin kaverin luona, sitten illalla kapakassa ja mies lähti miun mukaan kämpälle.
Piti jäähä yhteen yöhön, mutta tässä sitä ollaan, naimisissa 7 vuotta, yhessä n 9 vuotta.
:D
sama täällä :) jatkoille lähdettiin miun luukkuun ja niillä jatkoilla ollaan edelleen. yhteistä taivalta takana jo 11,5v joista saman verran naimisissa
 
"hmmm"
Muistan pätkän, oltiin ihmeellisessä asennossa, jota muuten ei olla kokeiltu enää sen ekan yön jälkeen :D En muista enää tai ei en ehkä ole koskaan muistanutkaan (oltiin humalassa) koko yötä, mutta tuon hassun asennon muistan :D Aikaa siitä on 15 vuotta..
 
"vieras"
Muistan, jännitti ehkä ihan vähän. Oli mun eka kerta, oltiin tunnettu toisemme ennen sitä jo pitempään ja seurusteltu pari kuukautta, niin emme jännittäneet toisiamme, mutta olihan se ihan uusi tilanne :)
 

Yhteistyössä