G: Muistiko miehesi sinua kukkasin tai muuten ???

"vieras"
Ei muista millään, tuskin edes tietää että on naistenpäivä. En kyllä itsekään koe, etä minua pitäisi onnitella siitä että olen nainen. Ihan tavallinen päivä siis meillä.
 
vaim o
No en, enkä olettanutkaan. Naistenpäivä on naisten päivä. Vaimoa pitää muistaa muuten ja mieluiten aivan tavallisina päivinä sillä ainaki mä kaipaan kiitosta olemassaolostani just tavallisen elämän keskellä.
 
Minusta naistenpäivä on ihan höpötystä, miks ei ole miestenpäivää myös? Ja mun mies kyllä muistaa minua monella tavalla ihan normaalistikin, ei tarvii erityistä päivää siihen hommaan. Mut tämä päivä on kyllä ihan turha päivä molempien mielestä.
 
"vieras"
MIstäpä se niitä kukkia olisi aamulla taikonut? Ehkä se tuo iltapäivällä jotain, tietää kyllä, että on naistenpäivä. Asiasta käytiin aamupalalla keskustelua, kun lapsi tahtoi tietää, miksi on naistenpäivä, mutta ei pikkupoikienpäivää :)
 
Eiköhän niitä kukkia tule kunhan töistä kotiutuu, en kyllä loukkaantuisi vaikka jättäisi tuomatta/huomioimattakin. :D
Hänellä vaan ollut tapana lapsuudenkodissaan muistaa äitiä ja siskoa naistenpäivänä ja samaa jatkaa nyt sitten minun ja tyttären kohdalla.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys;23304918:
Minusta naistenpäivä on ihan höpötystä, miks ei ole miestenpäivää myös? Ja mun mies kyllä muistaa minua monella tavalla ihan normaalistikin, ei tarvii erityistä päivää siihen hommaan. Mut tämä päivä on kyllä ihan turha päivä molempien mielestä.
Minusta naistenpäivästä pitäisi tehdä päivä, jolloin naisten asema nostettaisiin esille. Se on huonompi kuin miehillä, maailmanlaajuisesti. Nythän naistenpäivä on vähän seksistinen, naista pyritään ylistämällä alistamaan...

Suomessa eletään onneksi suhteellisen tasa-arvoisesti, vaikka piilosovinismi aika laajalle onkin levinnyt. Mutta henkensä puolesta ei onneksi tarvitse pelätä. On sitä siinäkin minusta aihetta juhlaan :)
 
"Äiti"
Vaikea sanoa... :) Saattaa tuoda jotain töistä tullessaan iltapäivällä tai sitten ei :) Meillä ei kauheasti perusteta näistä naistenpäivistä enkä itseasiassa olisi edes tiennyt että tänään sellainen on ellei mies olisi aamulla töistä laittanut viestiä ja toivottanut hyvää naistenpäivää :)
 
Huomaa kyllä että suomalaisilla naisilla on asiat hyvin. Naistenpäivä ei mielestäni ole yhtään turha päivä. Tarkoituksenahan on tuoda esille naisten (huonoa) asemaa ympäri maailmaa.

Tokihan naistenpäivä on teille aivan turha, teillä kun asiat on vallan mainiosti. Oma napa, paras napa, vai miten se meni?
 
Viimeksi muokattu:
äiti 44 v
Meillä ei moiseen päivään kiinnitetä mitään huomiota. Mielestäni ihan tyhjänpäiväinen juhlapäivä, kuten ystävänpäiväkin.

Mutta tasa-arvon vuoksi, miestenpäivä pitäisi olla. Onhan Kansainvälinen Lastenpäiväkin.
 
"Jap"
En tiedä muistaako työpäivän aikana et tänään on naistenpäivä. aamulla se ei ollut kenenkään muistissa, sairaat lapset vie ajatukset tehokkaasti. jos hoksaa päivän aikana asian niin tod.näk. saan ainaki halin :)
 
"EllunKana"
En tietänyt itsekään, että tänään on naistenpäivä, joten enpä usko että meillä tätä naiseksi syntymistä mitenkään juhlistetaan - enkä todellakaan odotakaan mitään.
 
joooopsista
toivotti hyvää naistenpäivää, meille tälläiset naisten,miesten,lasten,eläinten,ystävän,homojen yms. päivät eivät ole kovin merkityksellisiä.
muistetaan toisiamme sit synttäreinä ja hääpäivänä.
 

Yhteistyössä