G: Mun kotiini ei tule koskaan...!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
shihtzu
Itse olen huomannut että ei kannata koskaan sanoa ei koskaan, sillä asioilla on tapana muuttua. Mutta luulen että meille ei koskaan tule kokolattiamattoa tai parkettia, sillä molemmat ovat koiraperheessä vihonviimeisiä asioita.
 
vieras
- kahta autoa
- varaavaa takkaa (ainakaan sellaista puolen huoneen kokoista hirvitystä)
- ilmalämpöpumppua (sama kuin takan kanssa, sitten kun niistä tulee paremman näköisiä voin harkita)
- vitriinikaappia
- muovimattoa
 
- Maitotonkka, peltinen kastelukannu, rukki, sikavanha kuokka/kyntöaura tms "koriste-esine".
- Kirjahylly/vitriini.
- Marimekko.
- Hihhuliroinaa kuten ristejä, ikoneja yms.
- Hedelmäkulho pitsiliinan päällä olkkarin pöydällä. Ei myöskään tule koko sohvapöytää.
- Ryijy seinällä.
- Holvikaariovet keittiössä. Nyt siellä sellaiset on mutta jonain päivänä vielä päätyvät roviolle.
 
UHU
Mä en sano millekkään ei koskaan!
Kaiken voi tehdä hillitysti ja kivasti ja joo meillä on joitakin asioita joita tässä on mainittu. Samoin tällä hetkellä en pidä joistain asioista joita täällä on lueteltu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
-Laminaattia
-muovimattoa
-lastulevy huonekaluja
-kirjahylly
-sellaista pientä sälää esim.hyllyille :x
-keinutuolia
-pirttipöytää
-puolipaneeleita
-mäntykalusteita :x
Tässä nyt jotain mitä tuli mieleeni..
mistäs siun huonekalut on tehty? mdf:stäkö?

 
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
- Maitotonkka, peltinen kastelukannu, rukki, sikavanha kuokka/kyntöaura tms "koriste-esine".- Kirjahylly/vitriini.
- Marimekko.
- Hihhuliroinaa kuten ristejä, ikoneja yms.
- Hedelmäkulho pitsiliinan päällä olkkarin pöydällä. Ei myöskään tule koko sohvapöytää.
- Ryijy seinällä.
- Holvikaariovet keittiössä. Nyt siellä sellaiset on mutta jonain päivänä vielä päätyvät roviolle.
ihania :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:
Mä en sano millekkään ei koskaan!
Kaiken voi tehdä hillitysti ja kivasti ja joo meillä on joitakin asioita joita tässä on mainittu. Samoin tällä hetkellä en pidä joistain asioista joita täällä on lueteltu.
niin iso peesi :D
Luulen että jokainen voi tätä peesata sillä mikään asia ei voi miellyttää kaikkia.
Meillä esimerkiksi on puolipaneeli eteisessä mutta hirvenpäätä ei seinälle kyllä tule.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Murmeli -76:
-Laminaattia
-muovimattoa
-lastulevy huonekaluja
-kirjahylly
-sellaista pientä sälää esim.hyllyille :x
-keinutuolia
-pirttipöytää
-puolipaneeleita
-mäntykalusteita :x
Tässä nyt jotain mitä tuli mieleeni..
mistäs siun huonekalut on tehty? mdf:stäkö?

Massiivipuisia ovat suurimmaksi osaksi,tarkoitin lähinnä näitä hirveitä esim.sotkan tai jyskin kalusteita..
 

Yhteistyössä