G:Muuttiko kahvin hinnan kallistuminen kahvipaketin merkkiä teidän perheessä?

  • Viestiketjun aloittaja Meneehän nämäkin
  • Ensimmäinen viesti
....
Ennen on juhlamokka ollut se vakio, nykyään Pirkan costa rica on valloittanut sen paikan. Eikä se minusta pahaakaan ole, niin eipä hirveämmin haittaa.

Töihin oli joku ostanut euroshopperin kahvia, hyi H*LVETTI mitä kuraa!!
 
"mörkkis"
ei vielä, kun sitä ei niin hirveästi kulu. mutta 7 euroa alkaa olla kyllä jo liikaa.. :( valitettavasti en tykkää perusvaaleapaahtoisesta suomalaiskahvista, eli pitää ostaa kalliimpaa.
 
Kulta Katriinaa tarjouksesta kuten tähänkin asti.

Mä toki yritin vaihtaa vähän huokeampaan sorttiin, mutta vaikka mun mies muuten tuntuu pistävän suuhunsa ihan kaikkea ilman sen kummempaa makuaistia, kahvin kanssa sitä ei voi edes huijata.
Presidentti (jota juodaan hyvin suurina juhlapyhinä) tai KK on 'sallitut'.
 
Ennen meni JuhlaMokka, sitten vaihtui KultaKatriinaan ja kesäll joskus kokeilin Rainbown kahvia ( jota täällä suositeltiin ) johen sitten tykästyin. Keitän kahvia vain aamuisin ja jos joku sattuu kylässä käymään ( tosi harvoin siis ) tulee kahvia keitettyä päivälläkin. Eli olisi ihan sama oikeastaan vaikka joisikin jotain muutakin kahvia.
 
Meillä juodaan Juhlamokkaa kuten ennenkin, mutta tykkään kyllä ihan oikeasti costa ricasta, joten sitä voisi käydä ostamassa nyt tarjouksesta. Näitä halvempia en uskalla enää kokeilla, euroshopperia on kokeiltu ja oli ihan järkyttävän makuista! Ennemmin lopetan kahvin juonnin kun joisin sitä..

Onko juhlamokassa ja rainbow:n kahvissa suurta eroa?
 
Juhlamokkaa ja presidenttiä juodaan. Itse tykkään enemmän tuosta juhlamokasta.
Costa ricoista, kultakatriinoista yms. en tykkää, joten en niitä osta.
Kahvia kuluu meillä pari paketia viikkoon.

Niin ja reilua kahvia tulee ostettua ihan vain kannatuksen vuoksi, vaikka maku ei aina ole ollut sitä meikäläisen makuun olevaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ei. Ostetaan paljon erilaisia kahveja ja merkkejä myös harvinaisia. Papuja ostamme pääasiassa kun jauhetaan mieluiten itse. Mutta kyllä tuota normikahvia löytyy hyllyltä edelleen eli juhlamokkaa.
 
"Zarppa"
Ennen juotiin Juhla-Mokkaa, nyt on vaihdettu Lidlin vihreään Arabica - kahviin tai sitten S-Marketin Rainbow-kahviin. Ne ovat ihan hyviä, Lidlin punaisessa paketissa oleva kahvipaketti taasen lenti roskiin ensimmäinen keiton jälkeen, aivan järkyttävän makuista... :)
 
"köyhä"
Ei oo vaihtunut, juodaanko joissain perheissä oikeasti niin paljon kahvia että pahempaa kahvia juomalla syntyy merkittävää säästöä?
meillä menee 2pakettia viikossa kahvia, joten on se hiukan eriasia kun kahvin ostaa sillä parilla eurolla kun 5eurolla.. säästöä tulee kuitenkin viikkoa kohden 6€, en tiedä onko tuo summa sun perheessäsi ihan naurettava pikkuraha, mutta meillä se on iso raha.
 

Yhteistyössä