G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Olen, tosin ensimmäisillä kerroilla en tiennyt hänen olevan varattu. Olin itse sinkku, hän kertoi vasta myöhemmin olevansa parisuhteessa kun välillemme oli jo muodostunut ystävyys- ja seksisuhde. En kuitenkaan lopettanut suhdetta vaikka tiesin, mutta tiesin samalla että en voisi ikinä olla vakavassa suhteessa noin tunteettomasti ja helposti puolisoaan pettävän miehen kanssa. Lopetin suhteen kun tapasin nykyisen puolisoni. Tapailemani miehen silloinen tyttöystävänsä (nykyinen vaimonsa) ei koskaan saanut tietää suhteestamme. Tunnen miehen edelleen ja hän aina välillä kyselee että mentäiskös taas .... Ei mennä. Hän on seksuaalisesti vetovoimainen mies ja tiedän että hän edelleen pettää vaimoaan muiden kanssa. Onneksi en tunne hänen vaimoaan yhtään, en pystyisi olemaan kertomatta jos olisimme ystäviä, tai ystävystyisimme. Haluankin vain pysyä heistä loitolla. En voisi ikinä pettää miestäni. En kadu kuitenkaan suhdettani varattuun mieheen yhtään. Mielestäni pettäminen on täysin pettävän osapuolen syy, hänellä on velvollisuus puolisoaan kohtaan olla pettämättä. Pettäjän kanssa vehtaavalla taas ei ole tätä velvollisuutta, paitsi silloin jos hän on myös petetyn ystävä (eli koko parin), silloin hänellä on velvollisuus olla pettämättä ystävän luottamusta.
 
[QUOTE="Pikkuinen Jättiläinen";23497900]Ajatteletteko sitten samoin vaikka jostain kaverin miehestä tai siskon miehestä? Että eihän se minulle kuulu heidän parisuhteestaan?[/QUOTE]
Toki, hehän ovat vieraita ihmisiä. Eiku.
 
juupa
Surullista, miten vähän ihmiset kunnioittavat toisten parisuhteita :( Harva ajattelee muuta kuin omaa napaansa. "Kohtele toisia, kuten toivoisit itseäsi kohdeltavan".
Mua on kyllä petetty. Tiesin jopa kenen kanssa, mutta ei tullut mieleenkään mennä hänelle sanomaan mitään tai edes ajatella koko ihmista sen kummemmin. Kyllä se mies olis jonkun muunkin pettämiskaverin löytänyt jos tämä kyseinen ei olisi suostunut. Syytän petoksesta vain ja ainoastaan eksääni, joka päätti hänkslätä selkäni takana. EI se nainen ollut mun kanssa suhteessa eikä velvollinen olemaan mulle lojaali. Teki itseasiassa palveluksen, kun selvisi millainen mies mulla oli...

Mihin tämä koko moraalittomuus-juttu muka perustuu? Onko teillä niin aivottomia miehiä, että ovat syyntakeettomia ja kuka tahansa saa mukaansa kun houkuttelee? Syytättekö sekä miehiä että naisia yhtä lailla?
 
Pirkko.
Tässäpä tämä tuli kyllä nainen on naiselle susi!!Ja vielä raukat kehutte saavutuksillanne ei juma mitä pellejä,harrastan itekkin kaiken näköistä häröilyä mut niin kipee en oo ettenkö ottais ensin selvää onko naimisissa!!Ja sillon en kyllä koske tikullakaan jos on varattu! Seksi on muutenkin tarkoitettu vain vakiintuneeseen parisuhteeseen kahden heteron väliseksi yksityisasiaksi ja kaikki muu on moraalisesti väärin ja tuomittavaa. Varatun, siis toisen oman kanssa se on erityisen törkeää varatun omaa puolisoa kohtaan. Kehtaattekin vielä kehuskella te huorintekijät. Palatte vielä ikuisessa helvetin tulessa.
 
Tönt
olen. silloinkin kun olin varattu itsekin, ja mieskin. myöhemmin sinkkunakin tuli sekoiltua varattujen kanssa. en tuntenut silloin morkkista enkä nytkään. nuorempana tuli tehty monia virheitä.
 
"qwer"
[QUOTE="Vieras";23497761]Ei se välttämättä niinkään mene. Jotkut todellakin ajattelevat, että varattu mies ei ainakaan ala toivoa parisuhdetta, jos sellainen ei ole naisen suunnitelmissa. Kaikki vapaat miehet eivät halua pelkkää seksisuhdetta, vaikka (onneksi!) sellaisiakin helmiä on olemassa. Pahaksi onneksi hekin tosin joskus pariutuvat, ja ovat siten pois markkinoiden käytettäviltä.[/QUOTE]

Jos naisella on hyvä itsetunto, hän osaa ja uskaltaa sanoa suoraan parisuhdetta toivovalle ("roikkuvalle") miehelle, että tämä oli nyt tässä, ei tule enempää.
 
Kepsis
Tässäpä tämä tuli kyllä nainen on naiselle susi!!Ja vielä raukat kehutte saavutuksillanne ei juma mitä pellejä,harrastan itekkin kaiken näköistä häröilyä mut niin kipee en oo ettenkö ottais ensin selvää onko naimisissa!!Ja sillon en kyllä koske tikullakaan jos on varattu! Seksi on muutenkin tarkoitettu vain vakiintuneeseen parisuhteeseen kahden heteron väliseksi yksityisasiaksi ja kaikki muu on moraalisesti väärin ja tuomittavaa. Varatun, siis toisen oman kanssa se on erityisen törkeää varatun omaa puolisoa kohtaan. Kehtaattekin vielä kehuskella te huorintekijät. Palatte vielä ikuisessa helvetin tulessa.
Sinä palat kaksinaismoralismista ja valehtelusta sekä ajatusrikoksista herrasi edessä. Että tervemenoa.
 
"eee"
Olen. Tosin pidän edes hiukan lieventävänä asianhaarana sitä, että mies väitti olevansa eroamassa tyttöystävästään, ja väitti myös oikeasti pitävänsä minusta. Tyhmä toki olin kun uskoin. Mutta oli sentään seksi ihan loistavaa, joten en kadu.
 
Ensimmäiseen kysymykseen kyllä, en vain tiennyt miehen olevan varattu. Hän soitteli ja lähetteli viestejä päivittäin. Sitten kun asia paljastui, kävi todella sääliksi hänen tyttöystäväänsä jota näin lähes päivittäin. Edelleen mieheltä tuli viestejä päivittäin ja tietokoneella hyvin rivoja viestejä, yritin kertoa, että menisi oman akkansa kainaloon.
 
vierass
En ole. Mun mielestä se on jotenkin moraalitonta, vaikkakin se varattu osapuoli onkin itse vastuussa tekemisistään. Mutta en halua sekaantua muiden parisuhteisiin mitenkään.
 

Yhteistyössä