G: Oletko unelmatyössäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Olen.
"alikoulutettu" sikäli, että mulla ei ole mitään lukiota kummempaa koulutusta.
Toisaalta mun duunissa pärjää kokemuksella vähintään yhtä hyvin, kuin koulun käymälläkin.

Tarkoitus olisi tosin jossain vaiheessa opiskellakin pätkä, nykyiseen työhön liittyvää, mutta tavallaan erikoistumista...
 
vieras2
No unelma-ammattini olisi tietysti upeaääninen laulaja hollywoodissa. Olisi mahtavaa nousta lavalle ja laulaa. Mutta koska se ei millään muotoa tule ikinä toteutumaan, olen realistisessa unelmatyössäni. Lastenhoitaja, koulutus löytyy. Mulla tosin on monia muitakin unelmatöitä, esim. eläintenhoitaja, harmi vaan olen kaikelle karvaiselle allerginen.
 
En ole, ei ole oikeanlainen koulutuskaan mutta aion sellaisen hankkia lasten teon jälkeen. Sitten vaaditaankin monta, monta vuotta työkokemusta ja sitten kun on tarpeeksi kokemusta, muutama kurssi koulun päälle käytynä ja tarpeeksi rohkeutta niin sitten :)

Matka on pitkä mutta mulla on aikaa.
 
"vieras"
Voisi sanoa että ajoittain kyllä tuntuu ihan unelmatyöpaikalta. Pelottaa vaan että miten pitkään töitä jatkuu. Välillä on vähän liian hiljaista, onneksi ei aina.

Ammatti on it-alalta ja sellainen jota en tiennyt opiskeluaikaan olevan olemassakaan.
 

Yhteistyössä