g: Oletteko te kokeneet flirttiä

  • Viestiketjun aloittaja "Zirp"
  • Ensimmäinen viesti
"Namuli"
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;25052690:
Juu, sen verran sain osakseni että mun mieskin sen noteerasi. Kehuja ja vihjailuja.
Ei johtanu muuhunkuin siihen että yksin en mene ko. liikkeeseen...
Tuliko miehesi mustasukkaiseksi vai miks et? Flirttihän voi piristää.
 
Cis
kyllä oon, mutta en ota sitä vakavasti. oon itsekin kassan takana ja nään niin paljon hyvännäköisiä miehiä joille tulee flirttailtua, mutta jotka unohtaa melkein samantein. se on vaan päivään piristettä, ei vakavaa.
yks vakio asiakkaan kanssa flirttaillaan kyllä oikein huolella, se on niin komee ja ihana, että tekis mieli ottaa korvista kii ja pussata :D
mutta mä oon naimisissa.. treffipyyntöjäkin on tullut. siis ihan sellasia tosissaan olevia, eikä läppiä.
känniläisten ehdotuksia ei lasketa, ei ees flirtiks..
 
Meinasin sanoa etten, mutta silloin joskus 20 v sitten kun oli nuori ja nätti niin yhdessä liikkeessä oli sellainen nuori kesätyöntekijä joka kyllä flirtaili ja paljon. Eikä asiaa auttanut se, että jouduin käymään siellä peräkkäin useamman kerran.
Johtihan se sitten lyhyeen seurusteluun sitten sinä kesänä.

Ja sitten tuossa meidän lähikaupan kauppias on vähän flirtti, ei ehkä enään niin paljoa kuin silloin täällä aloittettuaan. Ja tuo sitten ei taas ole johtanut yhtään mihinkään.
 
Hieman hämmentävä tilanne oli kerran kaupassa joulun alla, kun itse joulupukki tuli miehelleni sanomaan, että pidäpäs tästä naisesta lujasti kiinni. Lapset kuuntelivat ihmeissään vieressä :LOL: Muisti pukki sentään antaa karkkiakin, äiti sai 2.

EIKÄ JOHTANUT MIHINKÄÄN :kieh:
 
Kyllä sitä on tullut flirttailtua, sekä myyjien, että asiakkaiden kanssa, eikä se koskaan ole johtanut mihinkään muuhun kuin kivaan fiilikseen sillä hetkellä.

Ei flirtti ole vakavaa, tai tarkoita mitään muuta, kuin sitä, että pitää toista viehättävänä. Itse kun olen asiakaspalvelutehtävissä, niin tulee tavattua paljon ihmisiä ja välillä flirtattua, eikä sitä hyvännäköistä tyyppiä välttämättä muista edes seuraavalla tauolla.
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär

Yhteistyössä