G: Olisitko mielummin juopon vai tietokoneriippuvaisen miehen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Seepia"
tietokoneriippuvaisen! Se voi kasvaa sentään ulos "lapsuudestaan" ei varmaan ole paljoa 60v tietokoneriippuvaisia?
Juoppo on aina juoppo niin kauan kunnes on hoitolaitoksessa!
Hmmm... Isäni vietti tietokoneen kanssa kyllä kaiken vapaa-aikansa ihan loppuun asti (kuoli 58v). Olkoonkin, että opetti työkseen ohjelmointia ja pystyi siten perustelemaan, että pitää pysyä mukana kehityksessä :D

Juuh ja ollaan nörttiperhe :D. Poika sai juuri opiskelupaikan ja hänestä tulee datanomi. Minä taas vaihdoin alaa ja pääsin opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä yliopistolle...
 
oih
[QUOTE="Seepia";24061804]Hmmm... Isäni vietti tietokoneen kanssa kyllä kaiken vapaa-aikansa ihan loppuun asti (kuoli 58v). Olkoonkin, että opetti työkseen ohjelmointia ja pystyi siten perustelemaan, että pitää pysyä mukana kehityksessä :D

Juuh ja ollaan nörttiperhe :D. Poika sai juuri opiskelupaikan ja hänestä tulee datanomi. Minä taas vaihdoin alaa ja pääsin opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä yliopistolle...[/QUOTE]

Meillä kans nörttiperhe. Poika opiskelee tietotekniikan insinööriksi ja keskimmäinen lapsi aikoo ensi vuonna pyrkiä tietojenkäsittelytiedettä opiskelemaan. 8-vuotias on myös luvannut valmistua isona nörtiksi.
 
"hmm"
Miulla tietokoneriippuvainen mies,yöt pelais pokeria ja tuntuu jotta muuta ei elämässä ole :(.Nukkuis varmaan päivätkin,mutta töihin on pakko suoriutua.
Sitten on aina väsynyt ja äkäinen jotta jos ois sellanen mies joka vetää kerran viikkoon koomat niin kernaasti vaihtaisin!
 
Gia harmaana
se ois vaikka vaan viikonloppusin..usein se varmaan siis sammuis kun on pää täynnä mutta tietokone riippuvainen roikkuis koneella joka pvä koko pvä?!?.itse tykkäänkin olla omissa oloissa lapsen kanssa(pihalla kylässä yms) niin ei sen miehen viikonloppu/satunnainen vko juominen paljon haittaisi :)

eikä sitä osaa sanoa että juoppo ois väkivaltainen ym..voihan se nörttikin olla jos ei koneelle pääse;)
Kyllä voi olla. Ex-mieheni oli erittäin tietokone ja peliriippuvainen. Osti ja latasi jatkuvasti pelejä ja tekee sitä vieläkin. Yökaudet pelasi, ja viikonloppuisin häntä ei meinannut saada ulos lasten ja mun kanssa, tekemään mitään yhdessä. Lomailla emme voineet, hän muuttui piruksi ilman tietokonetta. Se kun oli hänen hengityskoneensa. Silloin ei ollut vielä läppäreitä meillä. Nyrkki heilui aina välillä meillä, kun aina hänelle valitin niin sain turpiini.

Nyt ole juopon kanssa, joka taas viettää enemmän aikaa perheensä kanssa, on rakastava ja hyvä isä. Mutta kyllä hänen juomisensa rassaa. Pitäisi varmaan katsoa peiliin, mikä mussa on vikana. Mutta siis mieluummin olen tän juopon kanssa...
 
"vieras"
[QUOTE="Seepia";24061804]Minä taas vaihdoin alaa ja pääsin opiskelemaan tietojenkäsittelytiedettä yliopistolle...[/QUOTE]

Ihan huvikseni vain kysyn, että minne päin Suomea?
 

Yhteistyössä