G: Onko sinulla äitinä joku hyvin epä-äitimäinen harrastus tai kiinnostuksenkohde?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias"
  • Ensimmäinen viesti
Tosin en tee niitä asioita mitenkään "äitinä", eivätkä kaikki elämässäni jollain tavalla olevat ihmiset edes tiedä, että minulla on lapsi.

Olenhan paljon muutakin kuin äiti. Ensisijaisesti olen minä ja vanhemmuus on yksi osa-alue elämässäni, eikä se osa-alue ulotu kaikkiin muihin elämän osa-alueisiini yhtään mitenkään.
 
Täh
[QUOTE="Www";30579817]Mikä ihme jousiammunnasta tekee mielestäsi epä-äitimäistä[/QUOTE]

Ei teekkään, mutta yritin eläytyä kysyjän maailmaan. Kun en käsittänyt, mitä hän oikeastaan kysyi. Mikä voi olla epä-äitimäistä. Ihan naurettava kysymys alunperinkin.

Ensin meinasin ehdottaa, että joku ampuminen yleensä. Tosin en mä sitäkään harrasta. :D Mutta onko se epä-äitimäistä???

Ihan mielenkiinnolla jään minäkin kuuntelemaan, mitä ne epä-äitimäiset harrastukset on.
Autojen tuunaus kai sitten? Tosin en mä sitäkään harrasta. Ja miksi se olisi epä-äitimäistä?
Nyt tää meni kyllä vaikeaksi. :D
 
Smoke
Tupakointi, ja todellakin harrastuksena. Vertailemme eri merkkejä, eri maista löytyviä "uusia" merkkejä jne. Meitä on noin seitsemän ihmistä tässä harrastuspiirissä, neljä meistä on äideiksi luettavia.
 

Yhteistyössä