G: Onko teillä kaunista?

Meillä on niiiin kaunista!
Siivosin (vaikkei meillä sotkuista koskaan olekaan) ja vaihdoin talvitekstiilit raikkaampiin. Kauppareissulla ostin valkoisia ja fuksianpunaisia tulppaaneja ja laitoin olkkarin pöydälle.
Laitoin myös kirkkaisiin lasituikkuihin kynttilät palamaan.

*istuu ja ihailee* :heart:
 
Juu, kyllä mä kodistani tykkään ja paljon. Mulla palaa myös tuikut ikkunassa ja isossa hurrikaanissa (palaa melkein aina kynttilöitä). Vaihdoin viikko sitten paneeliverhot ja toisen maton. Kukkia mulla ei nyt ole (yleensä on jtn aina), mutta jos huomenna ostaisin, kun kauppaan menen.
 
Ahistaa...
Meillä on ihan hirveä sotku ja muovailuvahaa ja leluja ulko-ovelta sohvalle asti. Imuroida pitäisi muttei jaksa ja tiskitkin on tiskaamatta... Onneksi mies on poissa viikonlopun, vietetään lapsen kanssa tyttöjen viikonloppua ja haukotellaan.
 
tulppanit olohuoneessa
Meilläkin on aina kaunista ja siistiä. Omanlainen maku josta kaikki eivät ehkä pidä mutta kehuneet ovat. No kukas sitä haukkumaan alkais?
Yksi ehdotti että voisikotimme ilmoitta persoonalliseen kotiin Tilaan. Onhan meillä persoonallista ja kaunista omaan makuun, aika tummaa mutta myös piristevärejä jossain. Parvekkeesta WC:hen on sisustettu.
 
pirttihirmu
Rempan keskellä aika hirveä sotku! Eikä juuri nyt voi edes imuroida kun maalataan,muuten pöly tarttuu juuri maalattuun seinään! ARHH. Huomenna maali on kuivaa ja alkaa armoton siivoominen. Remppa on kestänyt vasta 5kk:tta. Ollaan toki imuroitu aina välissä,viimeksi viime sunnuntaina. Pölyä vain kertyy älyttömästi kun tekee remppaa.

Kohta olen tyytyväinen kotiimme! (Ihan oma kerrostalokolmio)
 
Tipu Topakka
No jaa.. Joka paikka täynnä muuttolaatikoita :/ Hieman riisutun oloinen tämä kämppä on. Normaalisti meillä on kaunista. ja kunhan muutetaan, niin meillä on tyrmäävän kaunista :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Meillä on niiiin kaunista!
Siivosin (vaikkei meillä sotkuista koskaan olekaan) ja vaihdoin talvitekstiilit raikkaampiin. Kauppareissulla ostin valkoisia ja fuksianpunaisia tulppaaneja ja laitoin olkkarin pöydälle.
Laitoin myös kirkkaisiin lasituikkuihin kynttilät palamaan.

*istuu ja ihailee* :heart:
Oi, kuulostaa ihanalta! Kuva?
 
Minä rakastan kotiamme, vaikka remppa osittain kesken ja lisää uusimiskohteita pukkaa koko ajan! Ensi viikolla yhteistä lomaa ja puutavarakauppaan käy tie...listaa, paneelia, rimaa ym. tarviketta, että päästään näpertämään. Kissa on raapinut uuden sohvan, mutta onneksi edes kissa on soma! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Meillä on niiiin kaunista!
Siivosin (vaikkei meillä sotkuista koskaan olekaan) ja vaihdoin talvitekstiilit raikkaampiin. Kauppareissulla ostin valkoisia ja fuksianpunaisia tulppaaneja ja laitoin olkkarin pöydälle.
Laitoin myös kirkkaisiin lasituikkuihin kynttilät palamaan.

*istuu ja ihailee* :heart:
Oi, kuulostaa ihanalta! Kuva?
Mä en jaksa uutta kuvaa alkaa ottamaan, käyköön tää vanha. Eli vaihdoin noi vaaleet verhot takaisin jotka kuvassa ja taitaa olla samat tyynytkin. Pöydän alla on nykyisin luonnon vaalea karvamatto ja pöydän päällä antiikinvalkoinen kynttiläkruunu.
Sit sä voi kuvitella siihen pöydälle tulppaaneja ja tuikkuja :D



Jaa tossahan oli kuva siitä kruunustakin... jouluisessa tunnelmassa




 

Yhteistyössä