G: Onko teillä RISTIÄISISSÄ ollut ruokatarjoilu?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ei, kun kaikki tuli aika läheltä, TOISAALTA yks kummi tuli aika kaukaa, mutta en vaan tajunnut huuruissani silloin sitäKÄÄN. :LOL: :ashamed: : :/

Voileipäkakuilla ja pasteijoilla tai jotain pärjättiin.

Ite oli vasta kastajaisissa, jossa ainut suolanen oli kinkkuvoileipäkku ja sipsit ja ite en syö sikaa... Mutta just tulin ruokapöydästä sinne, joten ei haitannu kauheesti. :D
 
No ei nyt ihan ruokaa ollut, voileipäkakkuja, lohileipiä, suolasta piirakkaa ja sitten ne kaikki makeat jutut siihen päälle... Että kyllä noita suolasia oli sen verran tarjolla, että kyllä nälän sai lähtemään jos tahtoi :)
 
Eilen oli kummipoijjan ristiääset, ja aluksi oli ruoka (lohisoppa), koska osa vieraista pitkänmatkalaisia. Sitten itse kastetoimitus, ja lopuksi kaffittelut (suolaista piirakkaa, voileipäkakku, täytekakku, keksejä, kuivakakkua).
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:
No ei nyt ihan ruokaa ollut, voileipäkakkuja, lohileipiä, suolasta piirakkaa ja sitten ne kaikki makeat jutut siihen päälle... Että kyllä noita suolasia oli sen verran tarjolla, että kyllä nälän sai lähtemään jos tahtoi :)
Minä sä pidät noita ns.normaalin ihmisen ruokia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
Alkuperäinen kirjoittaja chilitin:
No ei nyt ihan ruokaa ollut, voileipäkakkuja, lohileipiä, suolasta piirakkaa ja sitten ne kaikki makeat jutut siihen päälle... Että kyllä noita suolasia oli sen verran tarjolla, että kyllä nälän sai lähtemään jos tahtoi :)
Minä sä pidät noita ns.normaalin ihmisen ruokia?
Anteeksi mutta nyt en kyllä ymmärrä mitä sä yrität kysyä?
 
x
Meillä oli molemmilla kerroilla keittoruoka ennen ristiäisten alkua, monet vieraat kun tulivat pitkän matkan takaa. Kahvipöydässä ei tämän takia sitten ollutkaan muuta kuin makeaa tarjottavaa.
 
vieras
Suolaista tarjottavaa kahvipöydässä mutta ei erillistä ruokatarjoilua, koska kaikki vieraat tulivat alle 60km:n säteeltä. Jos olisi tullut yli 100km:n päästä vieraita niin olisin järjestänyt ruokaakin.
 

Yhteistyössä