G: Paljonko kaikkineen rahaa juhannukseen?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Tuli tosta Iltalehden jutusta mieleen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010062211914298_uu.shtml

Meidän perheellä ruuat ja juomat (muita menoja ei ole, kun kotona ollaan) pe-su on yhteensä n.150 euroa. 2 aikuista ja 2 lasta. Ja on alkoholiakin :D
 
Ei mene pakosta paljon mitään. Perjantaina mökille äitin synttäreille ja siellä on tietysti tarjoilut. Olen siellä yötä ja lauantaina saa edelleen syödäkseen. Jotakin pientä sitten voisi ostaa lauantaiksi kotio.
 
Töissä olen, mutta ei meillä kulu juuri sen enempää kuin muulloinkaan. Lapset saa saman verran viikonloppukarkkia kuin muinakin viikonloppuina. 1,5 litran limsa ja sipsipussi varmaankin ostetaan. Aikuiset herkuttelee karkilla ja sipsillä kuten lapsetkin. Ruoaksi jotain ihan normaalia hyvää. Ei grillausmahdollisuutta.
 
vähän rahaa
Vähän menee, normiruoat kuten muinakin viikonlopuilla. Ehkä nakkeja, lihapullia ja perunasalaattia illaksi, ellei voi grillata.
Menisikö 30-40? ruokiin, pariin olueen. Keski-ikäinen olen jo vanhemmasta päästä.
 
plm
Alkuperäinen kirjoittaja ++:
öö ihme galluppeja tääl.meil ei oo yhtää sen ihmeellisempää kun normiviikonloppunakaan,pari pussia sipsiä ehkä extrana.ja alkoholia ei käytetä.
Ei ole pakko vastata jos ei ole mitään kunnollista sanottavaa.
Mulla menee jonkin verran rahaa ruokiin ja juomiin kun menen kavereille niin kimpassa hankitaan ja maksellaan tai niin että jokainen tuo jotain.
Mä vien varmaan kuohuviiniä ja viiniä.
 

Yhteistyössä