G;Paljonko raskauden aikana raapasit kiloja?

paljon jäi ja lähtikö itsestään elämisellä vai painiako jouduit niiden kanssa?

Itsellä tuli kympit.Kuusi jäi sairaalaan ja n 1kk olin jo alle alkupainon.nyt siis 53kg.Ja en tehny mitään.Kippee olin alakerrasta,et ei paljon ulkoillakaan rankemmin pystynyt..
 
vieras
ekasta: tuli 24,5 kg, 10 jäi laitokselle, loput lähti aivan hyvin
tokasta: tuli 25 kg, 8 jäi laitokselle, loput lähti pikkuhiljaa
kolmannesta: 8 kg tuli, 5 jäi laitokselle, en ehtiny puottaa ku tulin uudelleen raskaaksi
nelosesta: 4,5 kg tuli, kaikki jäi laitokselle, laihdutin kevään aikana tässä 12 kg.
 
mistymay
18 kiloa tuli. Viikko synnytyksestä oli 12 kiloa lähtenyt. jälkitarkastuksessa oli kolme kiloa noista jäljellä. Imetyksellä lähtivät. ja lähti vähän enemmänkin..
 
Maikki
Esikoisen kohdalla paino ekassa neuvolassa rv.5+4 55kg ja synnyttämään mennessä laitoksella rv41+4 80kg!:D (Tyttö 3,8kg)

Toisen kohdalla ekassa neuvolassa rv 7+2 57kg ja laitoksella 77kg! (poika 4,3kg)

 
ekasta tuli noin 30kg, ja noin 15 kg tais laitokselle jäädä loput lähti sitten muutamien kuukausien aikana, lopputulos -2kg lähtöpainosta. Seuraavasta tuli 15 kg ja en muista mitä jäi laitokselle mutta 6kk synnytyksestä olin lähtöpainossa
 
ekasta melkein 20 kg, lähtöpaino kolmessa kuukaudessa. kakkosest aja kolmosesta n 9-11 kg, lähtöpaino noin kolmessa-neljässä kuukaudessa. bmi kylläkin 27, joten kyllähän tosta mun "normaalipainoistakin" joutaisi jokunen kilo pois
 
ruujsal87 harmaana
Ekasta tuli reilu 10kg ja melkein kaikki jäi laitokselle. Jälkitarkastuksessa olin jo lähtöpainossa.
Kuopuksesta tuli reilu 15kg ja edelleen on 10kg. Synnytyksestä reilu vuosi.
 
IhanaValo
Ekasta tuli vähän päälle 20kg, en tiä mitä jäi laitokselle mutta vielä kun tulin uudelleen raskaaksi lähes 2v. myöhemmin, painoa oli pari kiloa enemmän kuin ekan raskauden alussa.
Toisesta tuli n.12kg, ja niistäkin on varmaan pari jäljellä kun kuopus on nyt 1½v.
Pitäis aloittaa kevennys taas, ihan kunnolla että pääsis siihen painoon ees, mitä oli ennen lapsia..kun ei kuitenkaan kovin montaa olis (n.7-8kg)
 
Mulla ollut lähtöpaino kaikissa neljässä raskaudessa sama
55 kg.
-esikoisesta 5 kg
-kaksosista 7kg
-nelosesta 5kg
-vitosesta 5 kg.

Nelosesta yritin saada kiloja mut mä uskon että tuo on jokin hormonaalinen juttu.Toisilla nousee ja toisilla ei.
Mä nimittäin yritin saada vararavintoa,söin kun sika.
Mut ei paino noussut.
Viimeisessä en sitten ees pakolla yrittänyt ja samat kilot tuli silti.

Ihan kuin kroppa muistais että nyt tämä tila ja nyt menee näin tä homma.

Aina ollut miinusmerkkistä jälkitarkastuksessa paino,mut vuodessa oma paino saat takasin.
 
Esikoisesta tuli 16kg. Laitokselta toin kotiin 1kg. Olen urheilu-hullu ja imetin 9kk, joten... kilot lähtivät helposti.

Toiselta tuli 14kg. Laitokselta kotiin toin 3kg. Lähtöpainossa taidan olla nyt 3,5kk synnytyksestä. Massu vain on "kamala". Olin pari viikkoa sitten ohjaamassa spinnituntia. Asiakas kysyi, että milloin se laskettuaika on? No totesin sen olleen jo 3kk sitten. Tähän hän jatkoi, että esikoiselta pääsit kyllä pikemmin kuntoon!!! Ei se aina ole kiloista se ulkonäkö kiinni :LOL: Aloitin karkkilakon ja päivittäisen vatsatreenin.

Niin, painoni siinä 50kg pinnassa.
 

Yhteistyössä