G: Paras lahja jonka olet mieheltä saanut?

  • Viestiketjun aloittaja Gift
  • Ensimmäinen viesti
"hhh"
Mieheni kirjoittamat runot, vaikka ei ne niin fiksuja ole mutta ainakin sillä on yritystä. :D No saan mä hyödyllisempiäkin lahjoja säännöllisesti, mutta nuo runot on parhaita, kun ne on niin henkilökohtaisia, vaikka hölmöjä. <3
 
Mieheni ostama ensimmäinen koru, kultainen horoskoopiriipus. Sen jälkeen tulee hääpäivälahjaksi saadut sormukset.
Yhdessä ollaan.
 
mieheni on ihana
Mun mies on ihana yllättäjä! Joskus on posti tuonu alusvaatteita ja meikkejä mitä tilailee netistä mulle ja niitä on sitten jättänyt sängylle josta töiden jälkeen ne olen löytänyt. Saadessani vakituisen työpaikan, oli hän ostanut kaulakorun ja jättänyt nähtiin rasiaan ja viestin "onnea rakkaalle työpaikasta". 6v päivänä oli käynyt ostamassa ison kimpun ruusuja mulle ja ojensi ne kun tulin töistä kotiin. :)
 
Porakone äitienpäivänä.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;30059169:
mutta huonoin tulee kyllä heti mieleen :D exältä sain joululahjaksi työkalusetin joka oli naisille tehty, pinkkiä ja kukkasia :O oli mittaa, ruuvaria, mattoveistä, saksia.. Oli naurussa pitelemistä :D "mitä mä näillä"
Oisin miekin loukkaantunu jos tuommosia rihveleitä menis ostamaan.. Omat työkalut ois aivan ihana joululahja, useempana vuonna oon sitä ehotellu.. En mitää pientä mitta vasara sakset settiä vaan kunnon työkaluvaunun, niillä vaan se hinta tuppaa laadukkaammilla olemaan vähän liikaa..
 

Yhteistyössä