G: Parhaimmat palstapersoonat?

  • Viestiketjun aloittaja galluppia
  • Ensimmäinen viesti
Keppi ja porkkana
Moni.. ei missään arvojärjestyksessä:

Peyote, ihana symppis
BootyPeppi, positiivinen ideanikkari
Keittis, järjen ääni
Echo, herttainen filosofoifa hippi
.
.
.
Ammattivalittaja, ei petä koskaan
 
muutama
Peyotea ehkä fanitan, sen elämä vaikuttaa niin persoonalliselta ja kuvat ovat kivoja.
Rollolainen on kiva, mukavan rempseä Pohjoisen eläjä.
Scarlett O Haravan murteellisuuksia ja temperamenttia on myös kiva seurata.
Ja sitten oma lukunsa on tietysti astrolabe <3 Data, romantiikka on aina kiehtovaa ja ovat antaneet aika paljon itsestään täällä palstalla, ihan järkeviä kommenteja esittävät, yleensä.
Ja sitten tietysti myös kaikki, jotka roikkuvat täällä aamusta iltaan, ovat jääneet jotenkin mieleen ja ihan hyvässä :) Tai no, ei ehkä ihan kirjaimellisesti aamusta iltaan, mutta yleensä kun täällä pyörähtää niin paikalla on Ken guru, keppälerttu, MolliMelooni, Akaatti, Blue, BootyPeppi, päätön ja ketä vielä :D
 
Tykkään monista, voisin luetella vaikka kenet...

Lispetti: hilpeän kuoren alla on vastuullinen ja fiksu nainen.
Peyote on virkistävä, värikäs ja mielenkiintoinen.
Päätön ja Krut: perusmiehiä jotka on usein kärryillä asioista. Uskoisin heille autoni huollon, omaisuuteni hoidon ja pankkitilini numeron. :D
HG on hellyyttävä.
Scarlett on maanläheinen ja järkevä. Varmasti hyvä työssään.
Ultramariini ja Mythago: hyväntuulisia, lempeitä (vaikka Ultris vakuuttaa olevansa kotona pirttihirmu -no, evidenssiä ei meillä ole) ja viisaita.
Pin on huolellinen äiti.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Suosikit keiden kaa lähtisin vaikka tältä istumalta kahville jos tilanne tulis:D

Lispetti: Positiivinen, reilu ja fiksu, paras<3
Echo: Hauska ja sopivan kepeä, uskaltaa olla erilainen ja pitää mielipiteistään kiinni
Peyote: Kärkäs mutta siksi just olis hauska väitellä kasvotusten ;D
Booty: Iloinen, tasapainoinen ja viisas
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Suosikit keiden kaa lähtisin vaikka tältä istumalta kahville jos tilanne tulis:D

Lispetti: Positiivinen, reilu ja fiksu, paras<3
Echo: Hauska ja sopivan kepeä, uskaltaa olla erilainen ja pitää mielipiteistään kiinni
Peyote: Kärkäs mutta siksi just olis hauska väitellä kasvotusten ;D
Booty: Iloinen, tasapainoinen ja viisas
Tuliko tästä nyt joku keskinäisen kehumisen kerho. :D
 
:O:ashamed:

Mulla menis varmaan koko päivä luetellessa erilaisia ominaisuuksia jotka palstalaisissa kiehtoo.

Jospa mä heitän Echosta ja HooGeestä kun paikalla ovat.:)

Echon koen jostakin syystä turvalliseks ihmiseks.:D
Echolla on tosi kiva huumori ja sellanen adhd hyvällä tapaa puskee läpi.
Echo on loistava kirjoittamaan tarinoita.:heart: On myös tosi lutusta ja hauskaa kun hän kirjoittelee miehensä askarteluista.:D Echo on hyvä ihminen.

HooGee on ihanan pulppuava, sinkoileva sauhupallo ja kaunis nainen. Ei tarvitse montaa riviä lukea niin mun naama on entistä enemmän messingillä, joskus oikein leukaperiin sattuu.:D
Olisin iloinen jos mulla olis HooGeen kaltainen pikkusisko. Hoogeesta saa joku mies jonain päivänä iloisen, empaattisen ja topakankin naisen.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Asdas
Taas tämmönen keskinäisen kehumisen kerho.
Minä vastaan että kaikki ne jotka ovat rehellisiä eivätkä provoile kokoajan tai vaihda mielipidettään kun enemmistö käy kimppuun.
Ja ne jotka eivät ole yhtä ärsyttävän lapsellisia kuin esimerkiksi häppäri ja peoyte.
 

Yhteistyössä