G pitkästä aikaa :)

Mitä sulla on päällä ? Mitä lasissa & lautasella ?
Mitä luet tai luit viimeksi / mitä musiikkia kuuntelit ? :)

Päällä on oranssi/ valkea ohut & lyhyt mekko.
Lasissa on vaniljakokista :p lautasella on juustoa & viinirypäleitä.
Luin viimeksi Pertti Laineen pisto sydämeen kirjan ja kesken on Victoria Holtin kirja Rosetta unelmien vanki.
Kamelottia kuuntelin viimeksi. :)
 
Hei moi.:)

Päällä on bikini yläosa ja lyhyet shortsit.
Mukissa on kahvia, lautasella ei ole mtn. koska söin just viimeiset rypäleet ja herneenpalot.
Viimeksi luin William Katz - Yön viesti ja nyt on menossa samalta kirjailijalta kutsumaton vieras.:D (kevyttä rantalukemista)
Viimeksi kuuntelin:
 
Päällä on hihaton paitapusero joka leuhottaa helteen takia auki, mut kotona ei haittaa jos rintsikat näkyy. Sit jotkut nolot haaremihousut.

Olen laihiksella mutta repsahdin äsken oikein kunnon hiilarimättöön, eli otin pakastimesta pullakierteitä ja leipää, sit kävin ruinaamassa muksuilta karkkia. :confused:

Lukenut en ole oikein muuta kuin vauvaa ja Kaksplussaa, esim.Toukon pyllynläpsimiset ja Ilmatieteen laitoksen helle-ennustukset. Pitäis kyllä lukea jotain kirjojakin...

Kuopus pakkokuuntelutti mulla tätä, tää vihreä heppu on ärsyttävä! Ei oo kiinnostunu muusta kuin alapäästään.

 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Rockhenkiset vaatteet, lasissa on kohta Sandelsia ja musiikkina kuuluu tällä hetkellä Wackenin livenä lähetyksenä Doro. :cool:
 
Päällä yöpaita ja oloasu, vaikka kello on jo yli puoli viisi :notworthy:
Lautasella on pähkinä-kuivahedelmäsekoitusta ja teekuppi tyhjeni just.
Luin viimeksi Laura Ingalls Wilderin pieni talo preerialla -sarjan kirjoja :love:
Kuuntelin viimeksi marssilaulun, jonka mies halusi mulle soittaa. Että maantie on kova kävellä ja kivääri on raskas kantaa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on tänään puna-valkoinen hieman pitempi mekko päällä.
Lasissa vaniljakokista ja lautasella suolainen puuro, kaura-ohrapuuro ja päällä tacomaustettu nyhtökauraa ja herneitä.
Eilinen kirja on kesken ja musiikkia en oo kuunnellut
 
vierailija
Päällä pyjama ja pieni paita, aurinkorasvaa. Sidukka( eka, ehkä vika). Jotain ruokaa kohta joku tekee. Loisin sukulaisen mökillä, kutsuttuna ja osin itseni kutsuneena:D
Luen nettiä, kohta jotain lehteä.
Nice.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Päällä punainen t-paita. kukalliset trikoot ja punaiset sukat. Lasissa sitruuna-vichyä, lautasella ei mitään. Luin viimeksi kasvisruokareseptejä netistä ja viimeksi kuuntelemani biisi oli Somewhere over the Rainbow Israel "IZ" Kamakawiwoʻolen esittämänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Äsken kävin alasti uimassa ja nyt on päällä toppi ja shortsit. Tölkistä olutta, lautanen on tyhjä. Katsotaan grillaisiko mies kohta makkaraa. Lukenut olen vain iltapäivälehtiä sun sellaisia. Kuunnellut kappaleita amorphiksen amongst stars ja haloo Helsingin laula lujempaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
r0s
Ohut, melkein läpikuultavaksi kauhtunut pitkä, olkaimeton hellemekko ylläni hörpin aamukahvia kauramaidolla.

Viimeksi luin James Herriotin "Ystäviatäni, hellyydellä"-kirjaa rannalla.
Ja ellei radio Novaa lasketa kuuntelemiseksi niin tytärten kanssa paukutettiin lomamatkalla tehareita ja laulettiin kuorossa "polttaa, asfaltti poooolttaa".
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päällä oranssi paita ja musta lyhkänen hame
Lautasella uusia pottuja ja ahtisilliä
lasissa ei vielä mitään mutta jälkiruoaks otan kahvia pitkästä aikaa.
Musiikkina soi tämä:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Päällä oranssi lyhyt mekko.
Mukissa on kahvia ja lautasella kotitekoista vadelmajäätelöä ja kuuntelen just Doroa.
 
Holtit upposivat viistoistakesäisenä mutta nyt ne tuntuvat hieman imeliltä.

Ja mulla nyt ohuet, kukkakuvioiset kesäpöksyt ja musta, piukka t-paita. Lautasella sushia ja käden ulottuvilla kylmä olut.
Oon mie lukenut Holtin kirjoja aikuisenakin,mut tuo kirja nyt tökkii pahasti. Tylsä on. :D
Sul on herkkuja :)
 
  • Tykkää
Reactions: r0s

Yhteistyössä